Hodnotenie Stratégií: S kvalitnou prácou sme sa stretli v každej kategórii Backstage z novembrového Hodnotenia Stratégií píše Juraj Šútovec, CEO & Creative Director Popcorn Advertising. Hodnotenia Stratégií
Reklamné prostredie je mentálny tréning. Makáš aj sa zapotíš, a potom prídu endorfíny V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí.Na otázky odpovedá Zuzana Jendrisková z agentúry Kreatívna Dvojica. Marketing
Do čela spravodajstva RTVS sa vracia Mária Hlucháňová. Vlani skončila vo funkcii po prejave Roberta Fica Sekciu spravodajstva a publicistiky verejnoprávneho vysielateľa čakajú zmeny. Médiá
Stavebná firma Baueria ukazuje v kampani paralelu medzi rekonštrukciou a partnerskými vzťahmi Nová kreatívna kampaň od JANDL predstavuje sériu utrápených párov, ktorí šetrením na profesionálnej rekonštrukcii hazardujú nie len s vlastným bývaním, ale aj svojim vzťahom. Marketing
Plamienku s novou kampaňou pomohla AI. Vygenerovala pre nich fotorealistický vizuál Kampaň pre neziskovú organizáciu na podporu smútkovej terapie pre deti mala pod palcom už tradične agentúra JANDL. Marketing
ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? Umelá inteligencia je tu. Všetci s ňou experimentujeme, hľadáme jej využitie. Nás však zaujíma, ako reálne mení fungovanie digitálnych agentúr a kampaní pre ich klientov. Ako ju naozaj využívajú pri tvorbe reklamy a contentu? V čom sa ukázala ako nepoužiteľná alebo chybová? A koľko ľudí pripravila o prácu? Marketing
Novembrová sledovanosť: Dunaju dokázalo sekundovať len Pečie celé Slovensko Najväčšou zaujímavosťou TV novembra je čelo rebríčkov oboch podstatných cieľových skupín. Ohrievajú sa tam navlas totožné programy a to sa stáva málokedy. Médiá
Zväz obchodu SR má nového prezidenta. Je ním Filip Kasana Prezidentom Zväzu obchodu SR je od 1. decembra 2023 Filip Kasana, podpredseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko, SD. Predstavenstvo Zväzu obchodu SR zvolilo nového prezidenta na zasadnutí 22. novembra 2023, v Tatranskej Lomnici. Kto kam
Najznámejšia FIT aplikácia z dielne Fitshakera prechádza rebrandingom Po deviatich rokoch úspešného budovania značky, nedávnom spustení mobilnej a TV aplikácie prichádza Fitshaker s ďalšou novinkou. Svojich užívateľov poteší kompletným rebrandingom svojej identity. Pod túto prácu sa podpísala reklamná agentúra GALTON Brands. Marketing
Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme Hoci ľudia na Slovensku tvrdia, že v obchodoch vyhľadávajú kvalitné potraviny, mnohí ani nevedia určiť, v čom kvalita potravín spočíva. Tretina z nás si napríklad myslí, že všetky prídavné látky v produktoch, takzvané „éčka“, sú zdraviu nebezpečné. Vyplynulo to z prieskumu spoločnosti BILLA, ktorý sa zameral na ... Marketing
Pozrite si prvý teaser a fotografie z druhej série seriálového hitu Rok draka Už o pol roka bude príbeh rodu Targaryenovcov pokračovať uvedením ďalších ôsmich dielov na HBO a HBO Max. Médiá
NOTA BENE spúšťa darcovskú zbierku Bývanie zachraňuje životy Ľudia bez domova sa podľa štatistík dožívajú menej ako 50 rokov, teda o viac než 20 rokov menej ako bežná populácia. Trpia štvornásobne vyššou úmrtnosťou, hrozí im trojnásobne vyššie riziko samovraždy a tretina z nich umiera na bežné, liečiteľné ochorenia. Marketing
EFFIE AWARDS EUROPE sú rozdané. Gratulujeme agentúram THIS IS LOCCO a TRIAD k cenným kovom Slovenské agentúry získali päť shortlistov, dva premenili na kovy. Marketing
Ak RTVS znížia financovanie, bude musieť rušiť spravodajský, športový kanál, aj prepúšťať Podľa informácií Stratégií by sa zníženie financovania malo dotknúť zo štátnych médií len verejnoprávneho vysielateľa. V TASR sa nič meniť nebude. Médiá
Influencerské aktivity pre L’Oréal v 3 krajinách zabezpečia agentúry WS Czech a AMI Communications Slovakia Od januára 2024 prechádza L’Oréal v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku na model jedného partnera v oblasti influencer marketingu. Na základe dlhodobej spolupráce si na tento účel vybral v uzavretom výberovom konaní konzorcium agentúr WS Czech a AMI Communications Slovakia, ktoré sa postará o zabezpečenie influencerských ... Marketing
Vladimír Burianek: Audiovizuálny fond je finančne stabilizovaný Filmovej tvorbe sa na Slovensku darí aj vďaka Audiovizuálnemu fondu, ktorý dáva priestor mladým a šikovným ľuďom. Do televízie či kín sa však dostane len tretina zo slovenskej tvorby. Aké žánre zabodujú u divákov na plnej čiare? O fungovaní AVF a jeho úlohách porozprával riaditeľ Vladimír Burianek. Médiá
Markíza 2024: Hlavne nové série svojich hitov, no uvedie aj novinky a futbalové EURO Vieme aké novinky čakajú jarný Let´s Dance, kedy sa vráti tretia séria Druhej šance, aká herecká hviezda pribudne v Mame na prenájom, aj to, ako bude pokračovať dobový Dunaj. Médiá
Víkendové diskusie: Spory o dôchodkoch i to, či bude Pellegrini kandidovať na prezidenta Na telo tiež prinesie exkluzívny prieskum agentúry FOCUS o prezidentských voľbách, ktorý ukáže ako by aktuálne dopadlo 2. kolo. Médiá
December v kine: Aquaman, tehotná Svarinská vo filme, no kraľovať má nová Perinbaba V posledný mesiac roka nás čakajú v kinách samé filmové lahôdky. Stratégie vám prinášajú 11 filmov, na ktoré sa oplatí ísť pozrieť na veľké plátno. Médiá
Veľká vizuálna zmena Bauer Media Group. Mediálna spoločnosť dostala nový dizajn Do praxe sa bude zavádzať postupne v nasledujúcich dvanástich mesiacoch. Médiá
Zomri: Vždy sa na nás niekto hnevá. V tejto krajine je veľmi dobre, ak píšeme o vtipoch Satirická stránka Zomri sa stala kultovým miestom slovenského humoru. Ale aj zdrojom, z ktorého značná časť Slovenska čerpá informácie o aktuálnom dianí. Médiá
Novým šéfredaktorom českého Reflexu je Martin Bartkovský, doteraz riadil jeho web V minulosti pracoval pre Českú televíziu, TV Nova alebo internetovú televíziu Stream.cz. Do časopisu Reflexu prišiel v roku 2016. Médiá
Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy Zákazníci v retailovom segmente nie sú veľmi lojálni, vyberajú si medzi niekoľkými obchodnými značkami nakoľko ponuka je naozaj široká. Najčastejšie si vyberajú svoj obľúbený obchod podľa miesta, kde sa predajňa nachádza. Až potom nasleduje preferencia značky a ceny,“ tvrdí Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka ... Marketing
Špecializovaná príloha Love brand 2023: Love brandy pracujú s emóciami lásky a rešpektu. Ale naozaj existujú? Do rúk sa vám dostáva prvá špecializovaná príloha Stratégií pod názvom Love brand. Je mi jasné, že okamžite vo vašich hlavách štartujú špekulácie a pochybnosti typu: žiadny love brand neexistuje, je to najväčší marketingový bull shit, ľudia majú radi ľudí, nie značky... Špeciálne prílohy
Špecializovaná príloha Produkcia 2023: Kreativita, ktorej výsledkom musí byť zážitok Akú silu má produkcia v komunikácii ako takej? Je to len prostriedok k dosiahnutiu požadovaného cieľa alebo môže mať kvality, ktoré zásadne ovplyvnia výsledok? Špeciálne prílohy
DOMINIK HRABČÁK: DOBRÁ BUSINESS STRATÉGIA JE ZÁKLADOM PRE POCHOPENIE ROZDIELU MEDZI KLIENTOM A PARTNEROM Rozhovor so skúseným business stratégom zo spoločnosti dabl. o vytváraní dlhodobých a kvalitných partnerstiev. PR články
Sunday ADucation #12: Dva knižné tipy na sviatky a legenda na pohľadanie V blogu Lukáša Lukoniča tento mesiac o tom, ako sa dostal ku copywritingu, prečo sa treba vyžívať s smalltalkoch aj ako to bolo s najkreatívnejšou Super Bowl kampaňou. VIP Blogy
Slovenské agentúry odchádzajú z ADC Europe Awards 2023 so štyrmi kovmi Gratulujeme THIS IS LOCCO, Istropolitane aj Free Andy. Ďalšie slovenské agentúry majú prestížne shortlisty. Marketing
ADC malo volebnú noc. Kreatívci si zvolili aj nové Prezídium Valné zhromaždenie klubu najúspešnejších kreatívcov, ADC Slovensko privítalo nových členov, volilo vedenie a vypočulo si aj prednášku politického stratéga Martina Burgra. Marketing
Vedci z FMK skúmali obrazy fanúšikov vo filmoch patriacich do Marvel Cinematic Universe Štúdia autorov z Katedry masmediálnej komunikácie a Katedry digitálnych hier FMK UCM reaguje na rozvíjajúcu sa kultúru fanúšikov, ktorá mení súčasný mediálny priemysel a stala sa dôležitým prvkom populárnej zábavy. Jej cieľom bolo zistiť, ako a prečo príbehy veľkofilmov patriacich do Marvel Cinematic Universe zahŕňajú ... Marketing
Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom Mediálnou agentúrou Orangeu sa po úspešnom tendri opäť stala agentúra EssenceMediacom. Operátor s agentúrou pokračuje v ďalšej spolupráci, pričom jej zveruje celkovú mediálnu stratégiu, ktorá má pomôcť nielen v plánovaní taktickej komunikácie, ale aj pri nastavovaní komplexnej mediálnej stratégie. Marketing
Peter Riava odchádza z Universal Music Slovensko a zakladá vlastný label Peter Riava k 30. novembru 2023 odchádza z pozície General Managera v spoločnosti Universal Music Slovensko a zakladá svoj vlastný label pod značkou „Wild River“. Aktuálne
SITA rozširuje svoje mediálne portfólio o dva nové webové portály Mediálny dom SITA sa rozrastie o nové prírastky, a to webové portály DigitalPortal.sk a BoutYou.sk. Médiá
Na hrane s ministrami školstva o detskej šikane aj o psychických problémoch žiakov Politická relácia TV JOJ ponúkne tentoraz divákom aj exkluzívny prieskum agentúry AKO o dôveryhodnosti konkrétnych členov vlády. Médiá