Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz Vo finále prestížnej súťaže efektivity bolo zo Slovenska 5 prác. V súťaži o kovy uspela len jedna. Marketing
JOJ pripravuje nový krimi seriál podľa kníh od Václava Neuera. Pracoval na ňom aj samotný spisovateľ? TV JOJ prinesie budúci rok nový krimi seriál na motívy úspešných kníh autora Václava Neuera. Tento bývalý policajný vyšetrovateľ sa po odchode z polície začal venovať písaniu kníh, ktoré sú inšpirované skutočnými krimi príbehmi, na ktorých sám pracoval. Neuer má už rozpísanú jedenástu knihu a predošlé sa stali ... Médiá
Peoplemetre oslavujú dvadsať rokov. Potvrdzujú, že Slováci sú stále televízny národ Vladimír Fatika, výkonný riaditeľ PMT a Andrej Vallo, managing director Kantar Slovakia hovoria o vývoji peoplemetrového vysielania. Marketing
Sadnime si ako ľudia. NOTA BENE spája a ponúka liek na samotu Občianske združenie Proti prúdu, vydavateľ časopisu NOTA BENE prichádza s vianočnou kampaňou „Sadnime si ako ľudia“, ktorá otvára tému samoty, odcudzenia a bariér, s ktorými sa ľudia bez domova dennodenne stretávajú. PR články
Nový bigboard Budišu upúta inšpiratívnou dynamikou Česko-slovenskou fúziou dizajnu vstúpil Budiš po 17 rokoch do novej fázy komunikácie a neprestáva prekvapovať.Inovatívnym a inšpiratívnym riešením bigboardu značka získala prvenstvo na slovenskom reklamnom trhu. Marketing
Smutná vražda Wolfieho v Dunaji rozplakala Slovensko a lámala rekordy sledovanosti Vieme, čo sa odohrá ešte do konca ôsmej série, pričom tvorcovia Dunaja tvrdia, že na tie najsilnejšie emócie divákov ešte len čakajú. A zisťovali sme aj to, kedy sa vráti na obrazovky ďalšia séria. Médiá
Nadácia Slovenskej sporiteľne spúšťa kampaň s claimom „jednorodičia, ste naše jednotky“ Jednorodičovské rodiny patria medzi najohrozenejšie skupiny na Slovensku. Nadácia Slovenskej sporiteľne sa im rozhodla pomôcť v rámci grantu Budúcnosť pre rodiny, ku ktorému pripravila aj kampaň #som1. Tvárou online kampane je Lucia Janičová, ktorá ako prvá Slovenska vystúpila na najvyššiu horu sveta. Jedným z Luciiných ... Marketing
Na trh prichádza najsilnejší slovenský gin TOISON EXTRA STRONG Sila a história námorníctva. Novinka patrí do prestížnej kategórie navy strength ginov, ktoré sú inšpirované históriou námorníkov. Marketing
Až päť našich filmov už siahlo na miliónové tržby. Pokoria kiná návštevnosť pred pandémiou? Po covide sa pre finančnú, energetickú či inflačnú krízu vracala návštevnosť kín v rokoch 2020 až 2023 veľmi postupne a pomalším tempom. Rok 2024 by mohol návštevnosťou kín tento rok konečne atakovať aj predcovidový rok 2019. Medzi zahraničnými filmami ako Duna 2, či Gladiátor 2 sa darí vo veľkej miere aj slovenskej a ... Médiá
Adela a Dano si pre Moniku Hilmerovú v 2na1 pripravili vôbec najdrsnejšiu výzvu v histórii Moderátorské duo je známe tým, že svojich hostí zvykne „potrápiť“ poriadne nečakanými prekvapeniami a tak to bolo aj v prípade populárnej herečky. Médiá
ADMA si zvolila staronového prezidenta Rasťa Bahurinského Znovuzvoleným prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr na obdobie 2025 - 2027 sa stal Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO. Jednohlasne sa na tom zhodli zástupcovia 27 členských agentúr na decembrovom valnom zhromaždení ADMA. Marketing
Kiná preberajú úlohu spoločenských sál a kultúrnych domov Premietanie filmov je len časťou toho, čo sa odohráva v priestoroch moderných kín. Čoraz častejšie preberajú úlohu kultúrnych a spoločenských stánkov. Prečo sú práve kino multiplexy zaujímavou alternatívou pre organizovanie podujatí rôzneho druhu, nám prezradil Matúš Dičér, Event & Sales manager CINEMAX. Marketing
Robert Fico totálne pokoril rok 2024 vo vyhľadávaní na slovenskom Googli Okrem atentátu na premiéra, nás zaujímali aj prezidentské, európske a americké voľby, najväčší rockový koncert na Slovensku, ale aj Ruža pre nevestu či hladina Dunaja. Čo nás okrem tohto zaujímalo najviac vo vyhľadávaní tento rok? Aktuálne
Vytvoriť vizuálnu identitu Lúčnice bola čistá radosť Lúčnica oslávila 75 rokov. A k tejto príležitosti si podarovala novú vizuálnu identitu. Vznikla v spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK a odborná porota ju na Zlatom klinci ovenčila viacerými cenami. Najcennejšou je nepochybne ART PRIX. Ako táto identita vznikala a aké sú jej ambície? Rozprávali sme sa s tvorcami aj riaditeľom ... Marketing
Omnicom prevezme Interpublic. Vzniká tak najväčšia reklamná spoločnosť sveta Obchod bude stáť 13,25 miliardy dolárov. Marketing
Ako sa dá z ničoho vybudovať miliónová firma: V novej knihe Umenie podnikať nájdete 300 praktických rád od slovenskej podnikateľskej špičky Čím si v začiatkoch museli prejsť najznámejšie slovenské značky Pelikan.sk, Kellys, Martinus či NAY? A aké rady majú pre začínajúcich podnikateľov ľudia, ktorí za nimi stoja? PR články
Slovan uzavrie rok na európskej scéne proti Atléticu Madrid aj na Voyo maximum Liga majstrov pokračuje v utorok a v stredu zápasmi 6. kola hlavnej fázy. ŠK Slovan Bratislava ukončí mimoriadne úspešný rok na európskej scéne duelom na pôde Atlética Madrid. Predzápasové štúdio aj na Voyo maximum sa začína v stredu 11. decembra 2024 o 18:00 hodine. Médiá
Televízie ukončili až štyri projekty. Dva opúšťajú éter s nálepkou prepadáky Slovenské komerčné televízie sa pred nástupom sviatočného vysielania snažia dokončiť vysielania svojich jesenných formátov. Nie všetkým sa však darí tak, ako dúfali. Čo ukončené formáty nahradí? Médiá
Bombic vs Denník N: Útok na slobodu slova alebo na sudkyňu, ktorá zakázala nazývať extrémistu extrémistom? "Mediálny útok na sudkyňu nezostane bez reakcie súdnej rady". Tá sa bude podľa predsedníčky Marcely Kosovej sporom medzi Bombicom a Denníkom N zaoberať už v utorok 10. decembra. Médiá
Víkendové diskusie: Čo ak lekári výpovede nestiahnu i ceny plynu a energetická pomoc Pripravené sú aj otázky na politikov ako napríklad prečo sa odvolávanie M. Šutaj Eštoka odkladá na február a ako koalícia zvláda nominácie a voľbu predsedu NR SR či Rady STVR. Médiá
Odišli legendy televízie a rozhlasu: Športový komentátor Dutka a hlásateľka Herrmannová Stanislav Dutka zomrel v piatok, 6. decembra vo veku 76 rokov a Dana Herrmannová opustila svet o deň neskôr, 7. decembra vo veku 93 rokov. Médiá
Novinka Markízy bude chcieť získať státisíce divákov po Mame na prenájom Keď jeden sľub zmení všetko. TV Markíza prinesie už čoskoro nový denný rodinný seriál s názvom Sľub. Médiá
Ďalšie dobré správy zo súťaže Eurobest Slovenské reklamné agentúry majú dva bronzy a jeden shortlist. Marketing
Tím novej agentúry roiblu sa rozrastá, ďalšie posily hlási aj agentúra Zenith Po augustových novinkách, kedy mediálna agentúra Zenith ohlásila vznik novej performance agentúry roiblu, ktorú prišiel viesť Vlado Cintula, hlásia v agentúre ďalšie posilnenie a to na viacerých frontoch. Marketing
Najúspešnejšie značky postujú na Instagrame každý deň Instagram sa mení. Stále je však platformou, na ktorej sa točí najviac spoluprác s influencermi. S Jánom Starečkom, managing directorom Data on Steroids hovoríme o tom, čo musia urobiť značky, aby boli na tejto sociálnej sieti úspešné. Marketing
Nová kampaň Hörmann predstavuje dvere ako dôležitú súčasť Vianoc Hörmann, nemecký výrobca interiérových, vchodových dverí a garážových brán, spustil svoju vianočnú reklamnú kampaň. Marketing
Mladí slovenskí kreatívci medzi najlepšími v Európe Súťaž Young Creatives Competition, ktorá patrí pod Eurobest, zverejnila shortlisty. Marketing
JOJ s ďalším kalibrom. Prinesie rodinnú ságu plnú emócií a mystiky. Pozrite si ukážku Za seriálom Ranč, ktorý odštartuje v prvom polroku 2025, stojí tvár z pozadia populárnych televíznych seriálov, kreatívna producentka a tentoraz aj scenáristka Danica Hričová. Médiá
Reportérka Markízy mi takmer vtrhla do toalety, sťažuje si Danko. „Nie je to pravda," bráni ju televízia Martina Töröková sa rozhodla, že v reportáži si preverí obvinenia, o ktorých sa v parlamente šepká už dlho. A to, že Andrej Danko užíval počas pracovnej doby alkohol. Médiá
Mafra Slovakia ukončí vydávanie časopisov Moja Chalupa a RUNGO Dôvodom je fakt, že napriek verejným prísľubom predstaviteľov ministerstva financií, že sa DPH na časopisy zníži na 5 percent, od 1. januára dochádza naopak k jej zvýšeniu na 23 percent. Médiá
Pozrite si prvé zábery z filmu Černák, druhej časti najúspešnejšieho filmu tohto roka Miki Nikto neunikne následkom svojich činov. Ani MIKI. Film ČERNÁK príde do kín už 30. januára 2025 a uzavrie príbeh, ktorý svojím začiatkom vyvolal masívne spoločenské diskusie. Médiá
Hellmann‘s je oficiálna majonéza Vianoc. Značka to tvrdí vo svojej najnovšej kampani Lokalizáciu vianočnej kampane pre český a slovenský trh zastrešila marketingová agentúra Kreativ Gang. Marketing
Voyo už dosahuje na magickú hranicu milión predplatiteľov. Aké nové projekty prinesie? So silnou základňou 950 tisíc predplatiteľov vstupuje Voyo do roku 2025 s ambíciou zaujať ešte širšie publikum. Na divákov čakajú nové exkluzívne hrané aj dokumentárne seriály či ďalšia séria šou Survivor Česko & Slovensko. Médiá
Rozprávkoví hrdinovia vzdávajú hold deťom v nemocniciach Princ Bajaja, Červená Čiapočka a Lomidrevo na interview zaujali. Ako vznikali pútavé TV spoty nám prezradil Martin Motáček, group creative director EFFECTIVITY international, kam patrí aj agentúra Relations, ktorá kampaň vytvorila. Marketing
ADMA názor: Social media manager musí byť majster v multitaskingu. Točí, strihá, vymýšľa a ešte aj sleduje trendy Expertov digitálnych združení ADMA sa pýtame na profil social media managera súčasnosti. Marketing
Novou country manažérkou spoločnosti Swappie pre Česko a Slovensko je Hana von Harsdorf Fínska spoločnosť Swappie, založená v roku 2016, vstúpila na český trh v roku 2021 a na Slovensko v roku 2022. Oba trhy teraz zastupuje nová Country manažérka Hana von Harsdorf. Kto kam
Refresher prináša ďalší projekt Glow & Know. Platforma má byť sprievodca svetom krásy Na slovenský a český trh vstupuje nová platforma, ktorá môže vypĺniť dieru na trhu v beauty segmente. Médiá
Televíznych divákov lákajú Pečie celé Slovensko a Dunaj. Vyskočila Druhá šanca Počas víkendu sa stala trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase verejnoprávna Jednotka. Médiá
Viac zábavy do komunikácie: Kreativ Gang a nákupné centrum Nivy spájajú sily Od januára 2025 sa tím skúsených kreatívcov pod vedením Petra Kubaľáka pustí do realizácie ambicióznej komunikačnej stratégie na rok 2025. Marketing
Do šou 2na1 mieri Milan Ondrík: Čakajte záchvaty smiechu aj plač Už dnes, 4.decembra sa diváci môžu tešiť na premiérovú epizódu zábavnej šou 2 na 1 autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl. Médiá
VÚB banka má novú a skúsenú posilu v PR tíme. Je ňou Jana Tuhá Jana Tuhá sa stala od novembra novou špecialistkou marketingovej komunikácie vo VÚB. Prináša so sebou bohaté skúsenosti z riadiacich pozícií v médiách aj z PR agentúr. Kto kam
Telekom premenil dáta z mobilných sietí na hudbu pomocou AI. Prispeli aj Slováci Spoločnosť Deutsche Telekom transformovala za pomoci umelej inteligencie anonymizované mobilné dáta z desiatich európskych krajín do podoby jedinečnej hudobnej kompozície „Melody of Europe“. Marketing
Poznáme finalistov ocenenia pre Globálneho marketéra roka 2024 Odborná porota vybrala finalistov ocenenia pre Globálneho marketéra roka 2024. Medzi nominovanými sú zástupcovia spoločností AB InBev, DoorDash, Kraft Heinz, The Walt Disney Company a Cisco. Meno držiteľa ocenenia bude známe na konci januára 2025. Marketing
Známe tváre úsmevom podporili kampaň na vianočný benefičný koncert Úsmev ako dar Nová kampaň Bez úsmevu to nie je ono od Yolka Agency pre Úsmev ako dar zdôrazňuje, že bez úsmevu a pomoci deťom by Vianoce nemali svoje čaro. Marketing
Registrácia otvorená: HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA spúšťa už svoj 11. ročník Slovensko opäť spozná názvy najlepšie komunikujúcich spoločností! Súťaž HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA dnes oficiálne spustila registráciu prác do svojho 11. ročníka. Táto prestížna marketingová súťaž, ktorá oceňuje excelentnosť v komunikácii so zákazníkom aj tento rok prináša niekoľko ocenení vo viacerých kategóriách. Marketing
Santa Claus, havária a padajúce žreby. Takto sa začínajú Vianoce v BILLA BILLA sa rozhodla tieto Vianoce pobaviť, prekvapiť a sústrediť sa na skutočné potešenie zákazníkov. V novej kampani, ktorú spúšťa už v tieto dni, prináša zákazníkom niečo neobvyklé – vianočné žreby. Marketing
Vianočné vystavenia a tematické pivné balenia už lákajú zraky zákazníkov supermarketov Značka obľúbeného plzenského ležiaka každoročne pripravuje špeciálnu vianočnú kampaň formou televíznych spotov, online kampaní, ale aj vystavení priamo na predajných miestach. Marketing
Vyhnite sa najčastejším chybám v PPC kampaniach. Zle nastavené ciele znamenajú nižšie predaje Spoločne so špecialistami na túto časť digitálu sa pozrieme na efektivitu PPC kampaní a možnosti, ktoré prinášajú, ale aj riziká, ktoré netreba podceňovať. Marketing
Epický animák Vaiana 2 počas víkendového štartu v kinách lámal rekordy V USA počas otváracieho víkendu zarobil rekordných 221 miliónov dolárov a stal sa tak 3. filmom spoločnosti Disney v tomto roku, ktorý počas otváracieho víkendu prekonal hranicu 150 miliónov dolárov. Vaiana lákala do kín aj slovenských divákov. Médiá
Regionálny marketing IKEA povedie Rostislav Čítek Rostislav Čítek je novým marketingovým manažérom IKEA pre región Slovensko, Česká republika a Maďarsko. V organizácii doteraz pôsobil ako Integrated Media Manager. Kto kam
Vzniká film o športových legendách. Ondreja Nepelu a Hildu Múdru stvárnia Adam Kubala a Arabela, Jana Nagyová Prvá klapka filmu o nezameniteľnom krasokorčuliarskom talente padne už v decembri tohto roka. Originálne kostýmy trénerky Hildy Múdrej, detaily scenára z pamätí jej syna, ale aj zákutia osobnej cesty Nepelu za slobodou, to všetko bude tvoriť mozaiku celovečerného filmu o velikánovi slovenského športu. Médiá
Anketa Stratégií: Produkčný trh u nás je dosť špecifický. Aké má prednosti a nedostatky? Magazín Stretégie medzi produkčnými agentúrami hľadal odpoveď na otázku čo najviac charakterizuje slovenský produkčný trh. Marketing
PSS, Prvá stavebná sporiteľňa omladzuje komunikáciu. V aktuálnej kampani cieli na mladé rodiny PSS, Prvá stavebná sporiteľňa modernizuje produktové portfolio a omladzuje imidž značky. Vo vizuálne zaujímavých kampaniach sa objavujú mladí, sebavedomí ľudia s vlastným štýlom, čím značka zdôrazňuje dynamickú a inovatívnu identitu. Najnovšia kampaň pre produkt mojeSPORENIE s úrokovým bonusom je toho dôkazom. Na ... PR články
Sunday ADucation: Európske ADC a svetový Telekom Aká by to bol decembrový blog, ak by som v nej nespomínali Vianoce? K tomu sneak peek z ADC Europe a 100-ročná španielska babička. Peknú ADukáciu priatelia. VIP Blogy
Víkendové diskusie: Schvália poslanci štátny rozpočet a budeme mať konečne predsedu parlamentu? Témou bude aj to, že premiér Róbert Fico vzbudil pozornosť nielen telefonátom s Donaldom Trumpom, ale aj ohlásenou plánovanou návštevou Moskvy budúci rok. Médiá
JOJka zaútočí na divácke bránice. Vytiahne komediálnu novinku Dominiky Kavaschovej Kým však príde tejto nový zábavný, dojímavý seriál s názvom Najvyšší čas na obrazovky televíznej dvojky, budete si ho môcť vychutnať už od 4. decembra na JOJ play. Médiá
Asociácia public relations SR sa znovu rozrástla. Pribudla agentúra GreenTalk Valné zhromaždenie Asociácie public relations SR (APRSR) prijalo na svojom novembrovom zasadnutí za riadneho člena asociácie agentúru GreenTalk, ktorá sa špecializuje na komunikáciu problematiky ESG. Asociácii, ktorá má už 19 členov, sa tak darí napĺňať svoj cieľ spájať rešpektované komunikačné agentúry na Slovensku. Marketing
Aj keď JOJka uchmatla Perinbabu Markíze, tá sa vynašla a divákom ju ponúkne tiež Nadvláda televízneho lídra nad vysielaním vianočnej klasiky od Juraja Jakubiska sa skončila po dlhých 27 rokoch. Licenciu na jej vysielanie získala pre najbližšie roky JOJ. No Markíza nezložila zbrane a našla spôsob, ako legendárnu Perinbabu doručiť svojich divákov tiež. Médiá
Premiér Fico nemiestne reagoval na otázku novinárky Denníka N: "Ste trafená" No nejde o prvého novinára, ktorý sa dočkal od premiéra rovnakého počastovania. Roberta Fica už v roku 2017 vytočila novinárska otázka tak, že vyslovil rovnaké slová. Vtedy si to odniesol redaktor Slovenského rozhlasu. Aktuálne
Súboj sledovanosti 2na1 a V siedmom nebi. Jasný víťaz Rozboril a TV JOJ Návrat nových sérii obľúbených relácií komerčných staníc bol predzvesťou silného derby o priazeň divákov. Médiá
Nová kampaň Slovenskej sporiteľne. Aby po Čiernom piatku nezostal vybielený účet Za jediný novembrový deň minieme na internete o tretinu viac peňazí ako v iný priemerný deň v priebehu roka. Počet kyber podvodov však z roka na rok rastie, útočníci využívajú každú nepozornosť svojej obete. Marketing
STVR s prekvapením na Štedrý deň. Prinesie novú rozprávku Čarovné jablko Pôvodná vianočná rozprávka z produkcie Slovenskej televízie a rozhlasu je neodmysliteľnou súčasťou Štedrého dňa od roku 2014 a výnimkou nebudú ani tohtoročné Vianoce. Aj tento rok na 24. decembra čaká divákov magická atmosféra, hlboký príbeh o dospievaní, medzigeneračných vzťahoch, ale najmä o láske. Médiá
Naše cesty sa rozchádzajú. Potrebujeme napĺňať svoje vlastné vízie Respect APP prechádza po 20 rokoch zásadnou zmenou. Opäť sa mení jeho majiteľská štruktúra. Z pôvodnej zostavy ostáva už len Ondrej Štefánik. O pozadí týchto majiteľských zmien Stratégie hovorili s Ondrejom aj s Yolkou Udičovou, ktorá si už stihla založiť vlastnú agentúru. Marketing
Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť "Ako značka veríme v budúcnosť a chceme túto vieru prenášať aj na ľudí," hovoria Head of Brand Strategy & Communication Slovenskej sporiteľne Peter Holík a Corporate Communication Lead Marta Cesnaková. Marketing
Rok 2024 je rokom nových partnerstiev a výziev Národná lotériová spoločnosť TIPOS má už takmer rok nové vedenie. Pri tejto príležitosti sme sa rozprávali s jej predsedom predstavenstva a generálnym riaditeľom JUDr. Ing. Petrom Deďom. PR články
Talkshow Jana Krausa oslavuje 20 rokov. V špeciálnom vydaní privíta vyše 20 hostí Počas jubilejnej relácie sa dostane Jan Kraus do nečakanej situácie. Sadne si do sedačky pre hostí a budú spovedať jeho. Špeciálne vydanie uvidíte na stanici Prima SK dnes večer. Médiá
Veľký prieskum: Preferujeme slovenské alebo zahraničné značky? Slováci a Slovenky vnímajú slovenské značky skôr ako dôveryhodné, vysokej kvality, vysokej ceny, tradičné, ale aj také, ktoré dbajú na udržateľnosť. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti NMS Market Research Slovakia. Marketing
Pripravte su znovu veľký balík vreckoviek. V siedmom nebi sa vracia na obrazovky JOJky Tento rok to bude už okrúhlych desať rokov, čo Vilo spolu so svojím tímom na JOJke podáva pomocnú ruku rodinám v núdzi. Médiá
Zuzana Mauréry ukáže v 2na1 ako to vie s motorovou pílou a skončí v rukách policajtov Originálna zábavná šou prichádza na obrazovky televízie Markíza s novými epizódami. V prvej časti sa predstaví vynikajúca slovenská herečka Médiá
Víťazom PR tendra v Lidli sa stala agentúra SKPR STRATEGIES PR agentúra SKPR STRATEGIES si druhýkrát za sebou obhájila svoju pozíciu, takže bude pre Lidl zastrešovať PR služby aj naďalej. Marketing
Michal Borec o úspešnom Let´s Dance turné: Cítili sme, že potrebujeme kontakt so živým divákom Markíza sa na jeseň vybrala do regiónov priamo za svojimi divákmi. Let‘s Dance turné malo za cieľ posilniť značku a byť v kontakte so živým publikom. O cieľoch, dosahoch a organizácii tohto pre televíziu výnimočného eventu sme sa rozprávali s riaditeľom Centra marketingu Michalom Borcom. Médiá
Veľký vianočný prieskum Heureky: Slováci na tohtoročných Vianociach šetriť nechcú Slováci plánujú minúť na vianočné darčeky pre blízkych, napriek ohlásenej konsolidácii verejných financií, zhruba rovnakú sumu ako vlani. Konkrétne je to 281 €. Kľúčové kritérium pri hodnotení výrobkov zohráva naďalej kvalita, tesne za ňou nasleduje cena a tretím kritériom sú recenzie ostatných zákazníkov. Aktuálne
Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH? Aké trendy ovplyvnia trh OOH a DOOH v nasledujúcom období? Čo bude mať najzásadnejší vplyv na tento vývoj? Ktoré svetové trendy by sa mohli uplatniť aj na Slovensku? Marketing
Anketa Stratégií: Ktoré udalosti v roku 2024 ovplyvňovali produkčný biznis? Ako hodnotíte rok 2024 v produkcii? Ktoré momenty ho najviac ovplyvnili – či už pozitívne alebo negatívne? Marketing