Víkendové diskusie: Dopady povodní i vládneho balíka na zlepšovanie verejných financií V troch víkendových politických reláciách bude tentokrát diskutovať šesť politikov a jeden ekonóm z Rady pre rozpočtovú zodpovednosť. Hlavná téma - konsolidácia. Médiá
Na obzore nová slovenská televízna stanica. Kedy štartuje konkurencia Markíza Doma? Nový TV kanál Prima LOVE SK patrí českej skupine Prima. Tá navyše toho túto jeseň podporí množstvom noviniek aj svoju ďalšiu nedávno spustenú slovenskú tématickú TV stanicu Prima COOL SK. Médiá
Markíza: Včerajšie problémy Voyo nás mrzia, robíme všetko preto, aby sa už neopakovali Televízia Markíza, pod ktorú patrí aj streamovacia platforma Voyo, reaguje na nespokojných divákov. Tí si včera nemohli pozrieť súboj futbalistov Slovana Bratislava v Lige majstrov. Médiá
Šou aká tu ešte nebola. Nemôžete si byť ničím istý. Na obrazovky prichádzajú Zradcovia Unikátna reality hra je populárna na celom svete a v mnohých krajinách trhala rekordy sledovanosti. Na Slovensko ju prináša TV JOJ a ukáže odveký boj dobra so zlom. V hre na rozprávkovom hrade bude platiť hlavne sila taktiky, šikovnosť, lesť a zrada a to priamo v hlavnej úlohe. Médiá
Rozmanitosť dizajnu v centre pozornosti: 5. ročník Eastern Design Conference predstaví 14 rečníkov z rôznych kútov odvetvia Košice sú v týchto dňoch strediskom dizajnu. 20. a 21. septembra sa v miestnej Tabačke Kulturfabrik totiž po piatykrát koná konferencia Eastern Design Conference, venovaná kreativite, umeniu, remeslu a rozmanitosti tohto odvetvia. Marketing
Reklamný priemysel môže pomôcť klíme – a to kreativitou! Planéta Zem čelí bezprecedentnej hrozbe v podobe klimatickej krízy. Je to výzva, ktorá si vyžaduje reakciu z každej oblasti spoločnosti. Reklamný priemysel, s jeho obrovským vplyvom a dosahom, má v tomto boji jedinečnú šancu otvoriť masám oči. Marketing
Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť Tohtoročný prieskum Edelman Trust Barometer 2024 opätovne potvrdil, že biznis zostáva jedinou inštitúciou, ktorej ľudia dôverujú (s dôverou u 63%). Vládam naopak verí len 51%. Firemný sektor považujú ľudia zároveň aj za vôbec najkompetentnejší a tiež výrazne etickejší ako ostatné. Marketing
Jojka ide do silného boja. Svoju menšiu stanicu JOJ Plus nadupala množstvom noviniek Tešiť sa môžu napríklad na premiérový seriál Profíci z Brooklynu, očakávanú reality šou Zradcovia, či seriálovú udalosť jesene v podobe Ostreľovača a mnoho ďalších. Médiá
Fanúšikovia Slovana hromžia: Voyo pred začiatkom zápasu s Celticom skolabovalo Kde pozerať prvý súboj Slovana Bratislava v skupinovej fáze Ligy majstrov? Tak túto otázku včera riešili tisícky fanúšikov belasých. Nakoniec mnohí, aj tí, čo si zaplatili, zostali sklamaní. Médiá
Novým generálnym riaditeľom UPC sa stane Mihnea Radulescu Vystrieda tak Martina Millera, ktorý mu prepustí stoličku od 1. októbra. Ten po takmer 28 rokoch pôsobenia v spoločnosti odchádza do dôchodku. Kto kam
GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť? Na konferencii Stratégie Fórum si podrobne rozoberieme najmladšiu generáciu spotrebiteľov. Marketing
Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention O téme Attention (pozornosti) v marketingovej komunikácii sa toho za posledný rok už povedalo mnoho a keď potrebu dosahovať pozornosť vyzdvihli aj velikáni ako Mark Ritson, celý marketingový svet spozornel. Marketing
Extrémne premeny znovu so silným príbehom. Chudnúť bude manželský pár Začiatok manželstva Stanky a Ruda bol poznačený veľkými obavami, krátko po zoznámení diagnostikovali Rudovi leukémiu. Spoločne zabojovali, Rudo sa z rakoviny vyliečil. Teraz sa pustia poraziť obezitu, s ktorou sa trápili obaja. Médiá
ADMA názor: Aký je ideálny pomer medzi investíciami do značky a výkonu? Ako ideálne rozdeliť marketingový budget? Touto otázkou sa zaoberajú azda všetky marketingové oddelenia sveta. Existuje vôbec ideálny pomer investície do brandu a do performance kampaní? So svojimi radami sa podelili experti ADMA. Marketing
Pozitívna interakcia, trendy a inovácie pri budovaní love brandov. Čo ovplyvňuje lojalitu a prepojenie so značkou? Na konferencii Stratégie Fórum si ukážeme, ako dáta a spätná väzba formujú budúcnosť love brandov a čo môžete urobiť, aby sa vaša značka stala obľúbenou. Marketing
Platforma Komunikační experti sa stáva občianskym združením a otvára svoje rady Za obdobie troch rokov sa rozrástli na komunitu takmer 600 členov a podarilo sa im usporiadať cez 20 stretnutí s desiatkami hostiek a hostí. Marketing
SkyShowtime oznámil pripravovanú horúcu ponuku na tento a budúci rok Medzinárodná streamovacia platforma odhalila prvotriedny výber nových a exkluzívnych titulov, ktoré sa na platforme objavia v tomto a budúcom roku. Médiá
Poznáme slovenského kandidáta na Oscara. Je ním film Ema a Smrtihlav O slovenskom kandidátovi na Oscara rozhodlo členstvo Slovenskej filmovej a televíznej akadémie (SFTA), ktoré toho roku vyberalo spomedzi 10 prihlásených filmov. Médiá
Belasí štartujú v Lige majstrov. Priame prenosy uvedú Voyo maximum a Nova Sport Bratislavský Slovan postupne preveria Celtic FC, Manchester City, FC Girona, Dinamo Záhreb, AC Miláno, Atlético Madrid, VfBStuttgarta FC Bayern Mníchov. Médiá
Let´s Dance turné sa blíži. Moderátora Viktora Vinczeho nahradí speváčka Tina Veľkolepá tanečná šou ide za divákmi. Poznáme všetky mená, ktoré zažiaria na tanečnom parkete v desiatich predstaveniach po celom Slovensku. Médiá
Športovú redakciu TV Joj posilní známa tvár Už dnes večer bude večerný šport na Jojke moderovať bývalý hokejista Boris Valábik. Médiá
Víkendové diskusie: O odvolávaní Šimečku, stabilizácii počtu policajtov i špeciál o počasí Relácia o 5 minút 12 prepustila tento víkend svoj čas priamemu prenosu bohoslužby v deň sviatku Sedembolestnej Panny Márie. Médiá
Regionálny manažment IKEA posilnia Charlotte Miles a Elmer Chin Woei Njap Od septembra 2024 tak budú pokračovať vo vytváraní pozitívnej zákazníckej skúsenosti v obchodných domoch v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku. Kto kam
ČSOB predstavila nový koncept komunikácie. Priniesla svet, v ktorom je všetko smart ČSOB a jej nová agentúra MullenLowe GGK v týchto dňoch spúšťajú nový komunikačný a kreatívny koncept, s ktorým agentúra uspela v tendri začiatkom roka. Marketing
Zmeny v SCR group: Do čela SCR design prichádza Milan Čanky Cieľom organizačných zmien je transformácia spoločnosti na digitálne dizajnové štúdio, ktoré bude efektívne prepájať UX/UI služby s kreatívnymi, strategickými a brand službami. Kto kam
Novou riaditeľkou marketingu Möbelixu pre Slovensko a Česko je Daša Matušíková Na starosti nebude mať len zodpovednosť za marketingovú komunikáciu ale aj e-commerce. Kto kam
Všetky televízie aktuálne cítia odliv divákov. Jedine Dunaj ide proti prúdu a naberá na sile Dobový seriál ako prvý program od štartu jesennej televíznej sezóny dokázal prilákať ku obrazovkám viac ako pol miliónové publikum. Médiá
Máme zoznam shortlistov FLE Media Awards. Polovica patrí slovenským kampaniam Najčastejšie sa na shortliste objavuje agentúra Wavemaker Slovakia. Pochváliť sa môže 6 nomináciami a to samostatne či v spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi alebo Zaraguzou. Marketing
TATRATEA mení komunikačnú stratégiu. Claim „Je to vec srdca“ nahrádza „Drink different“ Tento krok prichádza s plánom osloviť nových zákazníkov a aj reagovať na meniace sa podmienky spotrebiteľského trhu. Navyše cieľ je posilniť pozíciu cool svetovej urban značky a podporiť rast značky v zahraničí. Marketing
Toto sú finalisti očakávanej 4. série obľúbenej šou Pečie celé Slovensko Nová séria sladkej súťaže štartuje na Jednotke už v nedeľu 29. septembra o 20.30 hodine. Kto sa tento rok prebojoval do finálovej dvanástky amatérskych pekárok a pekárov? Médiá
Zlatý středník pozná svojich víťazov. Opäť uspeli aj slovenské projekty Pozrite si kompletný zoznam ocenených. Marketing
PS:Digital má novú kreatívnu riaditeľku Novou šéfkou kreatívy v digitálnej marketingovej agentúre PS:Digital je Ida Vrabcová Bírová. Na pozícii nahradí po dvoch rokoch Katarínu Kurečkovú. Kto kam
Obchodní riaditelia televízií: Vypredanosť reklamného priestoru je stále nadpriemerná Záver roka bude podľa obchodných riaditeľov slovenských televízií silný. Aj preto nasadzujú do jesenných štruktúr svoje ťažké kalibre. Ako hodnotia doterajší obchodný rok a čo plánujú do ďalšieho? Prezradili v našej ankete. Médiá
Výdavky do digitálnej reklamy v prvom polroku ´24 rástli na Slovensku o 12 percent V prvom polroku bolo do internetovej reklamy preinvestovaných v absolútnej hodnote 104 miliónov Eur. K rastu príjmov prispeli aj investície do politických kampaní - voľba prezidenta SR a voľby do Európskeho parlamentu. Médiá
Zlatý klinec sa z bezpečnostných dôvodov v piatok neuskutoční Organizátor kvôli nepriazni počasia a bezpečnostným výstrahám presúva event na nový termín. Marketing
Politická talkshow 2 proti 2 Král na ťahu sa od 12. septembra vracia na obrazovky S divákmi, novými pravidlami a aj novým vysielacím časom. Spravodajská ta3 politikom odkazuje, že žiadnu zlatú čašu už nezískajú. Médiá
Do kín prichádza film, v ktorom sa sľubovaný raj na Zemi zmení na výlet s monštrom Mal to byť idylicky strávený víkend vo vidieckom sídle ich nových priateľov. Namiesto toho zažijú nočnú moru. Majstri filmového hororu servírujú triler, ktorý vám nedá pokojne spať. Médiá
Fungujú vzťahy na diaľku? Niekedy môžu byť dokonca aj jedinou správnou voľbou Respect APP urobil práve o vzťahoch na diaľku kampaň pre svojho klienta Hyundai. Marketing
Slovenské eventové agentúry ovládli medzinárodný festival Conventa Crossover Leopard Production berie z Ľubľany dve zlatá aj Grand Prix, CREATIVE PRO dve zlaté umiestnenia. Marketing
Extrémny nový diel Extrémnych premien. Barbora sa odhodlá zvládnuť maratón Dokáže Slovenka nájsť počas svojej ročnej premeny v sebe silu trénovať ešte aj na to, aby zvládla odbehnúť 42 kilometrový úsek v Grécku. Médiá
TV JOJ nečakane sťahuje svoje obľúbené tváre z obrazovky Hovoríme o známej relácii, ktorá sa už čoskoro vráti po letnej pauze do vysielania. A to s výraznými zmenami. Médiá
TV produkcia sa za posledné desaťročia dramaticky zmenila Zmeny prichádzajú vďaka rýchlemu rozvoju technológii a umelej inteligencie. Marketing
Atmedia: Viac ako dve pätiny Slovákov pravidelne využíva platené VoD služby Streamovacie služby, ako sú Netflix, Voyo a Max, sa tešia na Slovensku stále väčšej obľube. Priemerne trávia Slováci sledovaním VoD služieb vyše 50 minút denne. Za týždeň je to približne 6 hodín. Médiá
Case study: Revolúcia v 101 Drogéria. Vo firme sa mení takmer všetko Nový názov, logo, vizuálna identita. No aj širší sortiment, úplne nové kategórie a kompletne prerobené predajne. 101 Drogéria prechádza zásadnými zmenami, najväčšími od svojho vzniku. Marketing
Bača a honelník nabehli na moderné technológie. Podmanil si ich svet Appkáčov COOP Jednota láka novou kreatívnou kampaňou svojich zákazníkov do svojho vernostného programu cez atraktívne výhry v aplikácii. Za konceptom kampane stojí reklamná agentúra JANDL. Marketing
Jesenné tipy MAX: Na obrazovky sa vráti hit Last of Us ale aj pokračovanie filmu Duna Spoločnosť Warner Bros Discovery iba v máji oznámila, že jej streamovacia služba Max je oficiálne dostupná v 20 krajinách, vrátane Slovenska. Diváci dostali zhruba dvojnásobný obsah oproti ponuke predchodcu HBO MAX. Pozrime sa na to, ktoré tituly by mali divákov lákať najbližšie mesiace. Médiá
Alexander Smik: Reklama musí riešiť problém klienta, scamy pre súťaže už nefungujú Predseda Klubu reklamných agentúr v podcaste Stratégií OK 360° hovorí o tom, na čo sa môžeme tešiť v piatok na najväčšom reklamnom evente roka Zlatý klinec 2024. Marketing
Sledovanosť víkendu ovládli relácie o počasí. V sobotu vystrelil návrat Možné je všetko Počas piatku, soboty a nedele len 10 programov z televíznej ponuky dokázalo prilákať ku obrazovkám cez 300 tisíc divákov a z nich len dve pokorili hranicu 400 tisíc. Pol milióna bola pre televízie extrémne vzdialená méta. Médiá
Liga proti rakovine spája sily s Wiktor Leo Burnett Wiktor Leo Burnett bude pomáhať Lige proti rakovine zasiahnuť širšie publikum. Marketing
Mediaboard expanduje do zahraničia, otvára nové pobočky v Poľsku a Chorvátsku Tieto trhy by mali prispieť k zvýšeniu rastu firmy, ďalšej expanzii a jej prieniku medzi päť najväčších poskytovateľov služieb mediálneho monitorovania a media intelligence na svete. Médiá
Získať pôžičku sa dá rýchlo a bez makačky. Odkazuje Ondrík v novom spote 365.bank Mať 10 tisíc (eur) je rýchlejšie ako spraviť 10 tisíc (krokov). Presvedčí sa o tom aj Martin Nahálka v najnovšom spote 365.bank. Spot pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett. Marketing
Jesenné tipy SkyShowtime: Vampírske príbehy, komédie aj obľúbený animák Najnovšia európska streamovacia služba uvedie na jeseň viaceré novinky aj ďalšie série svojich obľúbených hitov. V ponuke sa spája zábava od najväčších svetových štúdií a tvorcov príbehov, filmy aj pôvodné seriály od Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon a ďalších. Médiá
Nová kampaň Rádia Vlna oživí spomienky. AI zafarbí a rozhýbe vaše čiernobiele fotky Vďaka najväčším oldies hitom pekné spomienky poslucháčov znovu ožívajú. Marketing
Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné Prišlo v prvej polovici televíznej sezóny 2024 k zásadným prekvapeniam? Ako ju hodnotíte z hľadiska reklamných investícií? Tieto otázky sme sa opýtali expertov mediálnych agentúr. Médiá
Deadline na prihlasovanie prác do ADC Europe sa blíži, v porote zasadnú aj dvaja Slováci Prihlášky treba poslať do 27. septembra. Samozrejme, aj tento rok platí, že práce musia skórovať na Zlatom klinci. A ten bude už tento piatok. Marketing
Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého Karolína Kříženecká pôsobí na pozícii šéfky komunikácie a filantropie spoločnosti Microsoft pre 13 trhov vrátane toho slovenského. Marketing
Zlatý klinec 2024: Poznáme kompletný zoznam shortlistov V noci zverejnila svoj verdikt aj Multi channel porota. Pozrite si, ako rozhodla. Marketing
Víkendové diskusie: Konsolidácia verejných financií, správa o atentáte i situácia v polícii Premiéra sa budú v Sobotných dialógoch pýtaj aj na tému - vojna na Ukrajine. A to na aktuálnu situáciu, odstavovanie dodávok surovín našim východným susedom či o aktívnych zálohách. Médiá
Dunaj víťazom ďalšieho televízneho dňa. Nezabrala proti nemu ani kriminálka Televízie už druhým rokom nevedia nájsť recept na dobový seriál Markízy. V utorok to neúspešne skúsila JOJka s novu sériou Nemocnice, vo štvrtok s Kriminálkou Kraj. Médiá
BILLA: V novej reklame na slovenské potraviny neuvidíte kroje, salaše ani ovečky BILLA uvádza na trh svoju novú značku Chute Slovenska. Za kreatívnym konceptom stojí agentúra MullenLowe GGK. Režisérom spotu je Jonáš Karásek. Marketing
K filmu Lóve 2 vypustili oficiálny trailer. Hrá v ňom aj Nočný kráľ zo seriálu Hry o tróny Kultový film Lóve, ktorý sa v roku 2011 stal najnavštevovanejším domácim filmom v slovenských kinách, sa po trinástich rokoch dočká voľného pokračovania. A režisér Jakub Kroner opäť posúva hranice slovenského. Médiá
Športový obsah je pre Voyo zásadný Streamovacia služba Voyo významne rozšírila ponuku športového obsahu. Predplatitelia si v rámci nového športového balíčka môžu vychutnávať nové športové zážitky. Médiá
Čo dnes chcú zamestnanci Y & Z? Hľadajú prácu, ktorá má zmysel Mileniáli a generácia Z sú dnes neoddeliteľnou súčasťou pracovného trhu, a preto je dôležité porozumieť ich hodnotám, potrebám a názorom. Aktuálne
Jesenné tipy Disney+: Očakávané novinky nielen zo sveta Marvel a Hviezdnych vojen Svetová streamovacia spoločnosť sa neustále snaží zaujať divákov a preto aj počas tejto jesene pripravila atraktívne filmové a seriálové tituly. Na posledné mesiace roka ich Disney+ pridá do ponuky neúrekom. Médiá
STVR musí po prvom vysielaní dočasne nahradiť moderátora O 5 minút 12 Marek Gudiak túto nedeľu nebude moderovať politickú diskusiu, televízia musela za neho nájsť náhradu. Médiá
Festival Cinematik v novej kampani otvára divákom oči. Jej tvárou je herec Robo Roth Už štvrtý rok po sebe sa agentúra oh my DOT stará o komunikáciu medzinárodného filmového festivalu Cinematik. Jeho 19. ročník sa uskutoční opäť v Piešťanoch. Marketing
Zlatý klinec 2024: Porota zverejnila prvé shortlisty Pozrite si zoznam prác, ktoré zabojujú o prestížne reklamné ocenenia v prvých kategóriách. Single Channel porota rozhodla o shortlistoch. Médiá
SOBOTIKAL - najlepšia investícia do seba, ktorá sa oplatí Stavíme sa, že ste už počuli o sabatikale, počas ktorého sa odpojíte od sveta a pracovného zhonu, aby ste načerpali nové sily. Na rozdiel od sabatikalu, ktorý je pre vyhorených ľudí, ktorí si potrebujú oddýchnuť, SOBOTIKAL je pre odhodlaných ľudí, ktorí chcú investovať svoje soboty pre lepšiu budúcnosť. Počas neho ... PR články
Štartuje Jama Levova 2: Jeden investor ľutuje minuloročnú investíciu. Čo s tým urobí? Každý z investorských levov si minulý rok našiel v šou svojho obľúbenca, ktorému pomáha okrem financií aj mentoringovo, v budovaní značky, biznis pláne či biznis stratégii. Niektorí sa stali aj priateľmi. Médiá
Návrat Extrémnych premien u divákov zabral a nechal konkurenciu vo výraznom závese Včera sa však žiadnemu programu nepodarilo prilákať k televízorom viac ako 400 tisícové publikum. Médiá
AI v Kriminálke Kraj: Ako technológie formujú nové seriály Režisér Martin Kazimír predstavuje druhú sériu pôvodného seriálu televízie JOJ Kriminálka Kraj. Médiá
Jesenné tipy Apple TV+: Komédia Pitta a Clooneyho, ale aj triler s Billym Crystalom S novým obsahom, ktorý prináša americký gigant každý týždeň, streamerovi rastie aj zoznam pripravovaných projektov. Médiá
Cez internet podniká čoraz viac žien. Ich výhodou je, že záľuby prepájajú s biznisom Podnikanie cez internet prostredníctvom e-shopu láka posledné roky čoraz viac aj ženy. Patrí im viac ako štvrtina z vyše 6 700 slovenských online obchodov, ktorým Shoptet na Slovensku zastrešuje prevádzku. Marketing
Na Slovensko mieri nová televízna stanica. Zabodovať chce kriminálnou tematikou Viasat World, medzinárodná mediálna spoločnosť potvrdila, že 17. septembra 2024 spustí na Slovensku svoj nový televízny kanál Viasať True Crime. Médiá