StoryEditor

Veľký brand verzus malý: Kto sa vie lepšie predať?

08.11.2024, 09:00
Autor:
palpal
  • Každý brand môže mať úspešnú komunikáciu a kreatívne kampane. Dobré nápady však potrebujú kreatívne hlavy, či už in-house, alebo z partnerských agentúr. Zvyšok už je na zákazníkovi, ktorý má posledné slovo a dá značkám jasne najavo, či to robia dobre.
  • Viac článkov na túto tému nájdete v našej špeciálnej prílohe Stratégií Slovenské značky 2024, ktorú si môžete stiahnúť aj v PDF. 

Veľké mená nadnárodných, ale aj dobre známych lokálnych značiek a lovebrandov sa skvele vynímajú v portfóliách agentúr, ešte lepšie sa v nich usadia, keď prichádzajú okrem zadaní do agentúr aj so štedrými budgetmi na kreatívu. Na druhej strane stoja menšie lokálne brandy, ktoré zas so sebou prinášajú jednoduchšie uchopiteľný imidž a autentickosť, blízkosť, často aj špecifickú cieľovú skupinu, na ktorú sa môže jednoduchšie cieliť. Profesionáli z kreatívnych a komunikačných agentúr nachádzajú v oboch typoch klientov výhody, ale aj výzvy či obmedzenia. Partnerstvá vytvárané medzi brandmi a agentúrami sú však nevyhnutné a často nezáleží na budgete. Prístup k nim však má svoje špecifiká a rozdiely. Odborníci z marketingového prostredia nám poskytli svoj pohľad z praxe na to, ako dnes malé či veľké brandy komunikujú, prečo a ako by mali začať, ak to nerobia, a ako im v tom môžu pomôcť agentúrni špecialisti.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 13:23