StoryEditor

Jojka dvíha cenu za reklamu o 15,9 % a chystá JOJ Šport 2

05.11.2024, 14:34

Skupina JOJ Group dáva dôraz na svoju lokálnu tvorbu, svetové filmové dobrodružstvá aj novú športovú televíziu.

Na budúci rok si pripravila viaceré seriálové novinky a chystá sa spustenie JOJ Šport 2. Dnes obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo predstavil obchodnú politiku na rok 2025. Cieľová skupina sa opäť posúva o jeden rok, televízia sa sústredí na vekové rozpätie 14-56. Staršia generácia má čoraz väčšiu kúpyschopnosť, preto je namiesto cieliť na ňu aj reklamu. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 08:05