1. Zbierajte otázky k produktom
Aktívne motivujte zákazníkov, aby sa pýtali na detaily o vašich produktoch. Uistite ich, že na ich otázky odpoviete promptne – online alebo e-mailom do 24 hodín. Na konci každej produktovej stránky umiestnite text: „Nenašli ste odpoveď, ktorú hľadáte? Napíšte nám.“ Pre zvýšenie dôvery pridajte aj fotografiu špecialistu, ktorý bude na otázky zákazníkov odpovedať. Týmto spôsobom nielenže predídete tomu, aby zákazníci hľadali informácie inde – teda u konkurencie, ale taktiež posilníte vzťah a dôveru voči vášmu brandu. Tu sa plynulo presúvame k druhému bodu.
2. Zapracujte otázky o produktoch na web
Poskytujú vám real-time research, správnu terminológiu a tiež fungujú ako zjednodušené Usability testovanie. Ak sa určitá ot...
Zostáva vám 85% na dočítanie.