StoryEditor

Prasiatko z Kofoly je späť. Tento rok vyzýva na darovanie dobroty

19.11.2024, 10:46
Autor:
palpal

Legendárnu vianočnú reklamu od Kofoly očakáva na televíznych obrazovkách už azda každý z nás. Obľúbený diviak s „veľkými zahnutými zubami dohora“ sa stal za viac ako 20 rokov svojej existencie doslova symbolom blížiacich sa Vianoc. V tohtoročnej kampani Kofola predstaví nielen svoju sviatočnú limitovanú edíciu, ktorá vznikla spojením tradičných lokálnych značiek, ale aj nové vianočné posolstvo.

Spoločnosť Kofola sa dlhodobo snaží posilňovať vzťahy medzi ľuďmi. Tohtoročnou vianočnou kampaňou sa rozhodla darovať láskavosť. „Je to hravý dvojzmysel, keď hovoríme, že prichádzame s originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí, aby boli k sebe láskaví,“ vysvetľuje Nikola Thomson, manažérka značky Kofola.

Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným.

Tradičný príbeh o prasiatku je ako každý rok obohatený o nový animovaný koniec (tag on). „A keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať. Tento rok sa naše duo s láskou podelí o chutné dobroty, ale nás aj inšpiruje k vzájomnej dobrote,“ dodáva Thomson. Spot uzatvára predstavenie tohtoročnej limitovanej vianočnej edície - Kofoly s príchuťou Marlenka.


Tradičný vianočný spot s novým animovaným koncom spoluvytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.

Ikonická reklama beží od 4. novembra v STVR a na TA3. Okrem tradičného televízneho spotu plánuje Kofola do mediálneho mixu zaradiť aj kratšie formáty sponzorských odkazov. Sprevádzať ho bude digitálna kampaň na YouTube a sociálnych sieťach, podporená tematickým a influencerským obsahom.

Kofola doplní svoje tohtoročné aktivity v rámci kampane spotrebiteľskou súťažou. „Ľudia môžu opäť zbierať kódy pod viečkami, ktoré potom zaregistrujú na webovej stránke a zapoja sa do žrebovania o poukaz na zážitok Amazing Places v hodnote 4 000 eur na celý rok. Pripravujeme však aj množstvo ďalších cien,“ dodáva k súťaži Thomson.

image

Kofola vyzýva darovať dobroty.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 10:46