Spoločnosť Kofola sa dlhodobo snaží posilňovať vzťahy medzi ľuďmi. Tohtoročnou vianočnou kampaňou sa rozhodla darovať láskavosť. „Je to hravý dvojzmysel, keď hovoríme, že prichádzame s originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí, aby boli k sebe láskaví,“ vysvetľuje Nikola Thomson, manažérka značky Kofola.
Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným.
Tradičný príbeh o prasiatku je ako každý rok obohatený o nový animovaný koniec (tag on). „A keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať. Tento rok sa naše duo s láskou podelí o chutné dobroty, ale nás aj inšpiruje k vzájomnej dobrote,“ dodáva Thomson. Spot uzatvára predstavenie tohtoročnej limitovanej vianočnej edície - Kofoly s príchuťou Marlenka.
Tradičný vianočný spot s novým animovaným koncom spoluvytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.
Ikonická reklama beží od 4. novembra v STVR a na TA3. Okrem tradičného televízneho spotu plánuje Kofola do mediálneho mixu zaradiť aj kratšie formáty sponzorských odkazov. Sprevádzať ho bude digitálna kampaň na YouTube a sociálnych sieťach, podporená tematickým a influencerským obsahom.
Kofola doplní svoje tohtoročné aktivity v rámci kampane spotrebiteľskou súťažou. „Ľudia môžu opäť zbierať kódy pod viečkami, ktoré potom zaregistrujú na webovej stránke a zapoja sa do žrebovania o poukaz na zážitok Amazing Places v hodnote 4 000 eur na celý rok. Pripravujeme však aj množstvo ďalších cien,“ dodáva k súťaži Thomson.