Svet nielen slovenských podnikateľov sa neustále mení a preto Orange nechce so svojou ponukou oslovovať len veľké a stredné firmy, ale aj malých podnikateľov, ktorí nemajú typický „korporátny look“.
Takýto netypickí podnikatelia sú mimoriadne dôležití pre ekonomický rozvoj celej spoločnosti a najnovšia kampaň im preto vzdáva poctu a hold.
Operátor chce v sérii televíznych a online spotov narúšať stereotypy a predstavy o tom, čo znamená byť typickým podnikateľom. Uvedomuje si, aké je dôležité meniť obraz o podnikateľoch. Orange komunikačne vstupuje do B2B segmentu po dlhšej dobe.
V spotoch spoločnosť predstaví trojicu podnikateľov, o ktorých by ste na prvý pohľad nepovedali, že stoja za úspešnou firmou. Práve rafinovaná otázka na začiatku spotu sa s divákom tak trochu hrá a odpoveď vyústi do prekvapivej pointy.
Kreatívne riešenie B2B kampane priniesla reklamná agentúra ELITE Monday Lovers, produkciu zastrešila spoločnosť PROTOS spolu s režisérom Marošom Milčíkom.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Typický podnikateľ
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Jana Danihelová, Jana Trunnerová
Reklamná agentúra: Elite Monday Lovers
Creative director: Peter Michalka
Strategy director: Peter Šurín
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Bianka Dingová
Account director: Roman Breja
Account manager: Natália Blašková
Mediálna agentúra: Mediacom
Digitálna agentúra: Elite Monday Lovers
Použité médiá: TV + online media
Termín nasadenia: 14.4.2021
Cieľová skupina: B2B
Produkcia televízneho spotu: Protos Productions
Réžia: Maroš Milčík
Autor hudby: Viktor Hazard
Zvukový majster: Vladimír “Bajko” Bajnóci
Fotoprodukcia: Šymon Kliman