Prvá reklama z dieľne kreatívnej agentúry Elite / Monday Lovers je na svete. Spot promuje balík mobilných a fixných služieb Love a podľa operátora, chytí za srdce.
Hlavným cieľom agentúry je jednoducho, ale efektívne odkomunikovať kľúčový benefit ponuky Love, a to výhodné spojenie pevného internetu s paušálom do ponuky Love. "Na lásku treba dvoch" je tak kľúčovým motívom novej kampane, ktorá toto posolstvo rozohráva v najnovšom spote, prostredníctvom známej dvojice z Vianoc a dvoch psov - bíglov.
„Vedeli sme, aké atribúty musíme podporiť a zamerali sme sa na ne. Využili sme postavy z predchádzajúcich kampaní operátora, ale presunuli sme ich tak trochu mimo ich vesmír a pridali štvornohých priateľov. Cez ich mikropríbeh tlmočíme posolstvo, že na lásku v akejkoľvek podobe jeden nestačí. Zjednodušili sme tak komplikovanú propozíciu do čo najjednoduchšej možnej analógie, ktorej bude vedieť porozumieť široké publikum,“ vysvetľuje Peter Šurín, Strategy Director Elite / Monday Lovers.
Dôležitou súčasťou spotu je aj komponovaná hudba z dieľne Fatmusic, ktorá výstupom dotvára príjemnú emóciu. Autori sa netaja, že kampaň je tiež milým odkazom na jednu z najúspešnejších slovenských reklám v histórii, z pohľadu znalosti, páčivosti i priradenia k značke. Nová kampaň však významovo posúva bíglov do inej, ešte „láskavejšej“ polohy. Psík v najnovšej kampani spoznáva svet. Zisťuje, ako sa veci majú, pozoruje rôzne dvojice a vidí, že mu niečo chýba.
Emotívny príbeh ukazuje ako si Karin s priateľom, známi z predchádzajúcich spotov, užívajú svoj spoločný čas. "Jediný, kto si to počas celého príbehu neužíva je hlavný zvierací hrdina. Karin s priateľom však jeho deficit rozoznajú a zabezpečia mu parťáka. Nálada v spote sa dramaticky mení práve energickým zvítaním dvoch psíkov spolu s posolstvom "Na lásku treba dvoch". Vďaka nim priamo komunikuje základné pozitívne atribúty dvojice, a zároveň výhody spájania fixných a mobilných produktov, ktoré patria k sebe,” dodáva Peter Šurín.
Elite / Monday Lovers a Orange spolupracujú od začiatku roka 2021 po tom, ako agentúra uspela v tendri z druhej polovice minulého roka. Elite / Monday Lovers nahradili po viac ako 20 rokoch agentúru Wiktor Leo Burnett. “Z prvej veľkej spolupráce s Orangeom sa veľmi tešíme. Do práce sme sa pustili s veľkým odhodlaním a zároveň očakávaniami. Som nesmierne rád, že s tímom ľudí z Orangeu sme si takmer okamžite ľudsky aj odborne sadli a zdá sa, že máme nakročené k peknej a úspešnej spolupráci, ktorej prvou lastovičkou je práve uvedená kampaň," povedal Marián Hlinka, Client Service Director z Elite / Monday Lovers.
Kampaň “Na lásku treba dvoch" štartuje 8. februára s nasadením v TV, printe, OOH i digitále.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Na lásku treba dvoch
Klient: Orange Slovensko, Jana Danihelová, Hana Čupilová
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
Creative and strategy director: Peter Šurín
Art director: Jozef Kyselica, Kamil Krajňák
Copywriter: Slavomír Artim
Account director: Marián Hlinka
Account manager: Lenka Pavlíčková
Mediálna agentúra: MediaCom Bratislava
Digitálna agentúra: Zaraguza
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 8.2.2021
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Protos Productions
Réžia: Jonáš Karásek
Fotograf: Ivan Horváth
Názov pesničky použitej v spote: Orange / Na lásku treba dvoch
Autor hudby: Viktor Stručka, Juraj Marikovič, Marek Šurín
Zvukový majster: Vladimír “Bajko” Bajnóci
Ako sme sa zmienili, v Orange reklame už bíglovia v spote vystupovali. Bolo to v roku 2002, hlavnou postavou bolo dievčatko, ktoré si "neposlušné", ale roztomilé psíky prenieslo cez cestu na rukách. Posolstvom v tom čase bola možnosť preniesť si neprevolané minúty z jedného mesiaca do druhého.