V súlade s dlhodobým úsilím maximálne a čo najefektívnejšie prepájať komunikáciu v online a offline svete pristupuje Orange od 1.4. 2021 k zmenám a prerozdeleniu agendy medzi svojimi kreatívnymi agentúrami.
Pri tejto príležitosti sa po štyroch rokoch spolupráce Orange lúči so svojou digitálnou agentúrou Zaraguza, ktorá bola zodpovedná za online reklamnú kreatívu, nákup online médií, ako aj komunikáciu na sociálnych sieťach.
„Nielen kreatívne a inšpiratívne projekty, ale predovšetkým ľudský a profesionálny prístup a vždy 100 percentné nasadenie je to, čo zdobilo celý tím Zaraguzy,“ ďakuje Martin Hromkovič, riaditeľ marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko za doterajšie nápady a spoluprácu. Cesty sa však Zaraguze a Orangeu nerozchádzajú úplne, agentúra naďalej pokračuje pri zastrešení webovej agendy.
„Zaraguza si veľmi váži, že mohla úspešne a efektívne pracovať pre značku, akou je Orange a do poslednej chvíle spolupráce dosahovať výborné výsledky v úlohách zadaných klientom. Sme hrdí na to, že náš výkon klient vždy oceňoval a že kvalita našich výstupov nikdy nedala dôvod ku spochybňovaniu spolupráce. Samozrejme, mrzí nás, že úspešný príbeh musí skončiť. Želáme spoločnosti Orange, aby sa jej plány, ktoré reorganizáciou spolupráce deklaruje, naozaj podarilo naplniť,“ ďakuje Anna Dzurjaníková, šéfka agentúry Zaraguza.
Agenda reklamnej agentúry Elite / Monady Lovers, ktorá v minuloročnom tendri presvedčila Orange svojimi riešeniami a s ktorou spolupracuje od začiatku roku 2021, sa rozširuje aj o kreatívne riešenia a zastrešenie celkovej online komunikácie vrátane komunikácie na sociálnych sieťach.
"Sme veľmi poctení, že sme v minuloročnom tendri na kreatívnu agentúru presvedčili svojim prístupom a riešeniami Orange natoľko, že nám zveril aj svoju digitálnu agendu. Celkovo to považujeme za správny krok. Konzistentná a dlhodobá komunikácia by mala “hrať” naprieč všetkými kanálmi a médiami. A značka Orange si presne takú komunikáciu zaslúži. V Elite máme navyše digitál silne v DNA, takže sa na túto výzvu tešíme,” povedal k rozšírenej spolupráci Marián Hlinka, Client Service Director, Elite / Monday Lovers.
„Agentúre Elite prajeme, aby so štafetovým kolíkom, ktorý si prevzali od Zaraguzy a s vysoko nastavenou latkou nám naďalej rovnako úspešne pomáhali v komunikácii a v ďalšom budovaní značky Orange,“ dopĺňa Hromkovič.
Za nákup online médií bude od 1.4. 2021 zodpovedná mediálna agentúra MediaCom.
„Orange nám dáva príležitosť ukázať naše kompetencie naprieč celou nákupnou cestou spotrebiteľa. Naša digitálna propozícia prešla obrovskou transformáciou, aj preto sa tomuto mandátu veľmi tešíme,“ vyjadril sa Andrej Dziak, CEO, MediaCom Bratislava.