ČSOB Poisťovňa prináša nový typ úrazového poistenia Spirit, určený pre všetkých aktívnych ľudí. Úrazové poistenie prichádza práve v čase, keď sa množstvo Slovákov oveľa viac venuje športovaniu a outdoorovým aktivitám, pri ktorých sa zvyšuje aj riziko zranení. Veľmi obľúbené je teraz napríklad bicyklovanie v meste.
A práve tam by sme pre rôzne prekážky a iné náhodné faktory často potrebovali ovládať kaskadérske kúsky, aby sme zranenia minimalizovali.
Tento fakt je ústredným motívom novej kampane od dvornej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
V hlavnej úlohe vystupuje profesionálny kaskadér Matúš, ktorý si zahral aj v známych zahraničných seriáloch a filmoch. V troch online videách s názvom Škola pádu učí správne techniky, ako sa zachovať v situáciách, ktoré sa jazdou po meste môžu stať aj skúseným cyklistom. Všetko podčiarkuje trefný kampaňový headline – S nami vás to bude menej bolieť.
„Naša kampaň však nemá v žiadnom prípade poukazovať na vinníka zodpovedného za takéto nepríjemné situácie. Jednoducho sa to môže kedykoľvek stať každému z nás, preto by sme na to mali byť čo najlepšie pripravení. Je to veľmi dobrá prevencia, rovnako ako samotné úrazové poistenie,“ hovorí Juraj Chmel, copywriter MUW Saatchi & Saatchi.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Poisťovňa (Šimon Gál, Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka, Jozef Arpa
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy planner: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Account Executive: Petra Kalmárová
Produkcia: Filmaari
Režisér: Teo Kuhn