Ako to už na Slovensku býva zvykom, sviatky sú nielen obdobím voľna, ale tiež obdobím preplnených ciest. Práve vtedy sa za volant vydávajú aj tí, ktorí počas bežných dní v roku nejazdia. Riziko poistných udalostí na cestách sa tak zvyšuje.
V záujme zlepšenia situácie na slovenských cestách v nadchádzajúcom období prichádza ČSOB Poisťovňa s riešením a vybraným sviatočným vodičom prináša možnosť absolvovať vyše 100 kondičných jázd. Stačí vyplniť jednoduchý formulár na webe.
Okrem toho všetkých šoférov vyzýva na ohľaduplnosť a zároveň im na nečakané situácie ponúka povinné zmluvné a havarijné poistenie. To, že cesty sviatočných vodičov sú naozaj nevyspytateľné, je aj hlavným motívom hero spotu.
Kreatívny koncept už tradične pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
„Silný insight, ktorý by sa dal napĺňať donekonečna, dobrí herci, ktorým ťažko uveriť, že to len hrajú, a jedna nemecká pesnička s anglickým refrénom. Keep On Smiling!“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň bude prebiehať v troch fázach a bude nasadená pred troma hlavnými sviatkami, ktorými sú Dušičky, Vianoce a nakoniec aj Veľká Noc. Jej súčasťou je tiež rádio spot, print a rôzne online formy komunikácie.
Vizitka kampane:
- Klient: ČSOB (Šimon Gál)
- Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
- Creative Director: Jakub Kuvik
- Art Director: Roman Švajka
- Copywriter: Roman Hríbik, Juraj Chmel, Veronika Chmelárová
- Stratég: Klaudia Linkeschová
- Account Director: Anh Doan
- Account Manager: Petra Kalmárová
- Produkcia: Cookie films
- Režisér: Paulína Mačáková