"V roku 2020 platiť kartou? Či nebodaj hotovosťou? Jedine tak za reumatický krém," uviedla agentúra na úvod tlačovej správy.
Mladí odteraz zaplatia tým, čo majú doslova poruke. ČSOB rozširuje možnosti platieb a oni tak môžu využiť Apple Pay a Google Pay vo svojom mobile alebo zaplatiť hodinkami všetkých typov, tvarov a farieb.
Alebo ešte inak – mladí môžu platiť, ako sa im len zachce, fantázii sa odteraz medze nekladú. Zaplatia dronom? Vyboxujú z terminálu maximum, až nestihne pípať? "Terminál is the limit. A navyše FUN platby si mladí môžu užívať aj s 33 eurami, ktoré dostanú za založenie a aktivovanie FUN ÚČTU," uvádza ČSOB.
Za návrhom kreatívy je opäť MUW Saatchi & Saatchi.
„Celé vymýšľanie, točenie, strihanie sme si neskutočne užili a teraz je rad na mladých, aby si užili výsledok. FUN pre mladých osobne,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
„Pri tomto projekte som mal kreatívnu slobodu a skvelý support zo strany agentúry, klienta aj produkcie. Všetci sme boli na jednej vlne, čo výrazne prispelo k tomu, že sa nám podarilo spraviť takýto svieži, spektakulárny a prekvapivý spot,“ dopĺňa Peter Ehrenberger, ktorý sa postaral o réžiu reklamného spotu.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Emília Garajová, Šimon Gál)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel, Veronika Chmelárová
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: Cookie Films
Réžia: Pepe Ehrenberger
Postprodukcia: Tomáš Ožvold
Fotograf: Michal Zelnik