Slováci sa tento rok z dôvodu pandémie a nevyhnutnej prevencie musia prispôsobiť viacerým obmedzeniam a jedným z nich je aj cestovanie. Mnohí sa tak rozhodli dovolenkové obdobie venovať činnostiam, ktoré možno doteraz odkladali. ČSOB Stavebná sporiteľňa túto situáciu využila a pretavila do kreatívneho spracovania novej kampane na výhodný úver na rekonštrukciu.
Jej základnou ideou a posolstvom je cesta ku krajšiemu bývaniu, na ktorú sa toto leto môžu bez obáv vydať všetci.
V hlavnom online videu sú výhody samotnej rekonštrukcie a zároveň všetky benefity úveru predstavené spôsobom, ktorý ľudia veľmi dobre poznajú práve z cestovania do dovolenkových destinácií. Rovnako kľúčový vizuál kampane pracuje so symbolikou cestovateľských zážitkov.
Kreatívu tradične zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. „Je známe, že pri rekonštrukcii sa človek nenudí a veríme, že sa nebude nudiť ani pri našom spote,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň bude nasadená počas celého letného obdobia a okrem hlavného videa sa v online objavia aj dve krátke produktové videá z cesty ku krajšiemu bývaniu. V rámci konceptu sú pripravené aj rôzne ďalšie formy online komunikácie.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Stavebná sporiteľňa (Michaela Matoleková)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Executive: Petra Kalmárová
Produkcia: Playground13
Režisér: Gregor Valentovič