Mnohí Slováci si tento rok naplánovali dovolenku v slovenských horách. Veľká časť z nich však často nevie, na čo sa pripraviť a čo ich priamo na vyhľadávaných turistických chodníkoch čaká.
ČSOB Poisťovňa pre turistov prináša užitočnú cestovateľskú pomôcku, aby si mohli vybrané horské chodníky naplno a hlavne bezpečne užívať. Podcast AudioTrek, ktorý si turisti môžu pustiť priamo na vybranej trase, im nahradí fyzického horského sprievodcu. V reálnom čase sa tak dozvedia niečo o histórii, okolitých výhľadoch, ale tiež o nástrahách, na ktoré si počas kráčania k vytúženému cieľu majú dávať pozor.
AudioTrek je súčasťou kampane na dlhodobé cestovné poistenie, ktoré poskytuje finančné krytie výjazdu Horskej záchrannej služby aj na slovenských horách vo vymedzenom rozsahu. Využiť ho tak môžu aj klienti, ktorí sa tento rok rozhodli dovolenkovať na Slovensku.
Kreatívu tradične zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Hlasom audio sprievodcu na trasách z Hrebienka na Téryho chatu a z Popradského plesa na Rysy je Pavel Krajči, člen Horskej záchrannej služby.
„Nahrávali sme takpovediac live priamo na turistických trasách, ktoré sme si poctivo prešli. Bolo to náročné, no teší nás, že to samotnému AudioTreku pridáva na autentickosti,“ hovorí Juraj Chmel, copywriter z MUW Saatchi & Saatchi.
Osobného horského sprievodcu AudioTrek turisti nájdu na webovej podstránke ČSOB, kde podcast obsahuje aj záložky na presun k rôznym zastávkam a zaujímavým miestam na trase. Podcast je tiež nasadený v službách Spotify, SoundCloud, Apple Podcasts a Google Podcasts. Pripravené je tiež online promo video, ktoré vznikalo priamo s nahrávaním.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Poisťovňa (Šimon Gál)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Executive: Petra Kalmárová
Zvuk: Stano Medar
Kamera: Tomáš Miklas