ČSOB sa opäť zameriava na podporu svojich investičných riešení. V novej kampani tentokrát predstavuje investovanie v mobile, ktoré každý zvládne iba v troch jednoduchých krokoch v aplikácii ČSOB SmartBanking. Investovanie tak robí dostupnejším pre všetkých, ktorí ho možno doteraz považovali za komplikované.
V televíznom spote od dvornej agentúry MUW Saatchi & Saatchi sa po prvýkrát stretávame s „tvárou“ ČSOB – sovou v úlohe mláďaťa. Jej začiatky boli rovnako plné obáv z nepoznaného, ako sa to často stáva aj pri investovaní. Niekedy sa však jednoducho musíme nechať postrčiť, aby sme si mohli začať užívať nové veci. Réžiu mal opäť na starosti Dano Dekan, 3D vizualizáciu nových operených postáv v horskom prostredím už klasicky pripravilo Alien Studio.
„Podarilo sa nám ukázať, že aj sova je len „človek“ a než mohla radiť iným, najskôr musela sama nabrať odvahu vyskúšať nové veci. Started from the top,“ hovorí na margo kampane Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň okrem televízneho spotu dopĺňa aj print. Téma jednoduchého rozletu v investovaní pokračuje tiež na sociálnych sieťach a v ďalších digitálnych médiách.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Šimon Gál)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Kamil Charvát
Account Director: Anh Doan
Produkcia: Hitchhiker Films
3D: Alien Studio
Režisér: Dano Dekan