ČSOB rozširuje portfólio platobných možností pre svojich klientov. Pred Vianocami tak ku klasickým spôsobom platenia hotovosťou či kartou pribudli aj bezkontaktné platby mobilom a smarthodinkami.
Nová kampaň sa tak zameriava na to, aby si klienti všetky dostupné spôsoby platieb dobre zapamätali. V televíznom spote už tradične vystupuje „tvár“ ČSOB - sova, ktorá hlavnú hrdinku podporuje v tom, aby nezabúdala na možnosti, ktoré súvisia s platením k ČSOB účtu.
Záverečná scéna reklamy je akýmsi posolstvom, že nové spôsoby platenia by mali poznať a ovládať naozaj všetci, nielen klienti.
Kreatívu kampane pripravila dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
„Pre šikovných divákov s dobrou pamäťou máme rovno aj ďalšiu výzvu na zapamätanie – hotovosť, karta, Apple pay, Google pay, Garmin pay, Fitbit pay,“ dopĺňa Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Súčasťou kampane je aj súťaž o nové smart hodinky FitBit Versa 2 (NFC), s ktorými môže výherca takisto pohodlne a bezpečne platiť.
Okrem televízneho spotu pokračuje kampaň vo vianočnej tematike a objaví sa na sociálnych sieťach, v rôznych online kanáloch a tiež ako sponzoring podcastov.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Mária Mačurová)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka, Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Produkcia: Hitchhiker Films
3D: Alien Studio
Režisér: Dano Dekan