V roku 2020 prišli PR agentúry na celom svete o polovicu zákaziek, v tomto roku očakávajú oživenie.
Pandémia nového koronavírusu zasiahla aj odvetvie PR, ktoré prišlo v minulom roku na celom svete o polovicu zákaziek. No hoci bol rok 2020 rokom prežitia, tento rok už má byť obdobím rastu a rozvoja PR.
Očakáva sa oživenie trhu a v nasledujúcich rokoch výrazný nárast. Vyplýva to z medzinárodnej správy The World PR Report 2020/2021 od International Communications Consultancy Organisation (ICCO), ktorá združuje 41 asociácií zastupujúcich PR a komunikačné agentúry v 70 krajinách.
Report hovorí aj to, že hoci rok 2020 vytvoril množstvo vecí, ktorým by sme sa radšej všetci vyhli, vytvoril aj jedno pozitívum pre PR odvetvie – ukázal jeho silu a účel. Tromi najvýraznejšími oblasťami, ktoré sa dostali do popredia, sú reputácia spoločností, ktorej riaditelia firiem venujú viac pozornosti ako kedykoľvek predtým, strategické a krízové poradenstvo a treťou prioritou sa stali sociálne médiá a správa online komunity. Medzi kľúčové problémy pandémia pridala duševné zdravie a vyhorenie. Hoci boli všetky tieto trendy viditeľné aj v predchádzajúcich rokoch, pandémia a s ňou súvisiaca kríza ich nástup prudko urýchlila.
Dobrá komunikácia prináša aj v kríze stabilitu
Pre PR brandžu na Slovensku bol rok 2020 rovnako plný zmien. O tom, ako koronakríza zmenila situáciu PR odvetvia na Slovensku, ale tiež, aké nov...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-11-15 19:17:23 - Feat.: 0 - Title: Koronavírus priniesol do biznisu neistotu. Ako je na tom televízna, filmová a reklamná produkcia?
02 - Modified: 2020-08-24 09:53:55 - Feat.: 0 - Title: Nepodceňujte silu komunikácie: Akých chýb sa vyvarovať pri znižovaní platov alebo prepúšťaní?
03 - Modified: 2020-08-24 09:55:42 - Feat.: 0 - Title: Nepodceňujte silu komunikácie. Akých chýb sa treba vyvarovať v krízovom období?
04 - Modified: 2020-06-08 10:09:02 - Feat.: 0 - Title: Opýtali sme sa PR agentúr: Akú najlepšiu radu by ste dali klientom v tomto období?
01 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť
02 - Modified: 2024-08-02 07:00:00 - Feat.: - Title: Špeciálny projekt APRSR: Rastúca komplexita a výzvy prajú komunikačným lídrom
03 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní
04 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze
05 - Modified: 2023-08-17 07:24:23 - Feat.: - Title: Asociácia PR agentúr plánuje rast a hľadá nových členov