Dove sa rozhodol komunikáciu prispôsobiť mladým dievčatám. V novej reklame stavil na animované hrdinky, ktoré majú dievčatám pomôcť budovať si sebadôveru a sebavedomie. Video je súčasťou kampane, ktorú Unilever zastrešuje v 140 krajinách sveta a je nasadená v online a kinách vo Francúzsku, Británii a Brazílii.
Od reklám na digitálnu hru Warcraft by sa očakávalo, že bude mať graficky vymakanú reklamu. A je to naopak. Objavujú sa v nej reálne osoby, bez akéhokoľvek grafického upravenia.
Zaujímavá reklama upozorňujúca na hrozby porušenia súkromia sociálnymi sieťami a webstránkami nás zaujala jednoduchosťou. Veď kto číta všetky tie dlhé riadky o tom, čo všetko súhlasom odobríme. Organizácia Children of the Street Society však upozorňuje na problém zneužívania fotografií a reklamným vizuálom zdôrazňuje, aby sme boli opatrní v tom, čo odsúhlasujeme.
A najlepšie na koniec. Japonská agentúra Wakino Ad Company prišla s nápadom umiestniť reklamu na telo. Konkrétne pod pazuchu. Teraz si myslíte, že ide o vtip, ale nie je to tak. Agentúra to myslí vážne a tvrdí, že takéto umiestnenie reklamy má budúcnosť. Reklamu vytvorila pre spoločnosť odstraňujúcu ochlpenie, avšak jej využitie vidí aj pre iné značky a rôzne ďalšie produkty. Prenájom pazuchy stojí na hodinu 10 000 japonských jenov, čo je asi 90 dolárov. Adweek sa vyjadril, že dobre známi ambasádori značiek si za reklamu pýtajú približne 50 dolárov na hodinu. Cenový rozdiel je asi spôsobený tým, že ju nenosia v podpazuší:)