Najvýznamnejší festival kreativity na svete- Cannes Lions oceňuje tie najlepšie práce z celého sveta. Aj 65. ročník priniesol množstvo inšpirácie a príkladov, ako sa robí reklama. Tieto práce sú najlepšie v kategórii Outdoor.
Grand Prix ocenenie získal McDonald's za zaujímavé smerovacie billboardy. Oblúky z loga značky prispôsobil tak, aby na billboardoch nahrádzali smerovacie značky. Práca s názvom „Sledujte oblúky“ vodičov kreatívnym spôsobom naviedla do prevádzky rýchleho občerstvenia. Reklama bola nasadená na celom svete vo frekventovaných oblastiach.
Zlatého leva si odniesla Prezidentská knižnica Donalda J. Trumpa, ktorá navštívila New York, Chicago, San Francisco a Los Angeles. Predstavila to najlepšie z Trumpovej komunikácie na Twitteri. Knižnica ponúkala vizuálne inštalácie, interaktívne zážitky a možnosť obdivovať množstvo predtým neviditeľných dát z histórie Twitteru prezidenta Trumpa.
Diesel si robil reklamu tak, že predával fakeové oblečenie Deisel. A bol za to v Cannes ocenený zlatom. Talianska módna značka sa už istý čas usiluje o autentickosť, tentokrát počas New York Fashion Weeku otvorila pofidérne vyzerajúci obchod s oblečením značky Diesel, premenované na Deisel. Kvalita textilu však bola rovnaká ako originál. Len bola lacnejšia a mala prehodené písmeno. Cieľom kampane bolo poukázať na to, ako u verejnosti zohráva rolu priestor a spôsob predaja. A aj to, že často nepozerajú na kvalitu, ale na značku.
Zlato získala galéria Louvre Abu Dhabi, ktorá nelákala návštevníkov na výstavu priamo do budovy, ale prišla s nápadom, ako zaujať vodičov priamo na diaľnici. S pomocou kreatívnej agentúry a rozhlasových staníc vytvorila 62 kilometrovú, teda najväčšiu galériu umenia na svete. Na billboardy presunula 10 slávnych diel, pri ktorých si vodiči s naladeným príslušných rádiom vypočuli profesionálny výklad k maľbe, ktorý trval 30 sekúnd.
Amerika sa rozhodla bojovať proti návykovým opiátom, kvôli ktorým veľké množstvo ich užívateľov umrelo. Do piluliek vtlačilo 22 000 tvárí, ktoré podľahli užívaniu a vystavili ich tak, aby sa verejnosť mohla prísť pozrieť a zistiť prečo sa to stalo a na následky užívania takýchto látok. Pozrite si vo videu celú, veľmi zaujímavú kampaň. Práca dostala ocenenie Gold Lion.