Tento týždeň sa pozrieme na odvážne značky, ktoré zaujali netradičnými reklamami. Nebáli sa byť kontroverznejší a ukázať nahé telá, orgazmus, či holenie. A okamžite si tým pritiahli pozornosť verejnosti aj médií.
Absolut vyzliekla ľudí vo videu donaha. Dvadsaťosem zamestnancov odhodilo oblečenie, aby svetu ukázalo, že značka vodky nemá čo skrývať. Do série krátkych nahých videí boli obsadení skutoční zamestnanci spoločnosti.
„Sme nesmierne hrdí na kvalitnú vodku, ktorú Absolut vyrába i na spôsob, akým to robí: s vášňou a pýchou. Kvalita a udržateľnosť sú pre nás kľúčové, preto sa neváhame s naším príbehom podeliť so svetom,“ hovorí brand manažérka značky pre Slovenskú republiku Zuzana Magálová.
Značka sexuálnych hračiek Lovehoney sa rozhodla reklamou vyvolať trochu rozruchu. V reklame zobrazuje viaceré páry prežívajúci intímne chvíle, nechýbajú ani homosexuáli. Vyvrcholením reklamy je zobrazenie vyvrcholenia osôb vo videu. Autori reklamy sa vraj snažia zmeniť vnímanie sexu verejnosťou, nevidia dôvod, prečo by táto téma mala byť tabu. Posúďte sami.
Ani značka Dollar Shave Club vyrábajúca kozmetické prípravky v reklame nešla v šľapajach tradičných reklám. V spote sa predstavia viaceré postavy, ženy aj muži vykonávajúci svoje ranné rituály v kúpeľni. Je medzi nimi aj česanie vlasov, ale väčšina ostatných rituálov je pre divákov nechutná.
Na záver nemôžeme zabudnúť na Dermacol, ktorý valcuje reklamné breaky slovenských aj českých médií. Značka stavila na známe tváre- lídra skupiny No Name, Kristínu a Davida Gránského. Dermacol pre mužov promuje zaujímavým textom piesne aj scénami.