Inšpirujte sa zahraničnými príkladmi reklám, ktoré boli ocenené na Cannes Lions v kategórii Film.
Tide Ad zaujala už na tohtoročnom Super Bowle, kde prekvapila v drahom reklamnom breaku zábavným nápadom. Privlastnila si všetky reklamy na čokoľvek. Stačilo, aby mali ľudia v reklame čisté oblečenie, a hneď to je "Tide Ad". Okrem toho zmenila pohľad verejnosti na reklamy s pracími práškami, ktoré boli doteraz celosvetovo postavené na porovnávaní pracích prostriedkov.
Audi svoje nové technológie predstavila v reklame s klaunmi. Najprv sa zamýšľate, na aký produkt je reklama. Po chvíli však pochopíte, ako jednoducho značka propaguje dôležité nové technológie pre bezpečnosť, ukázané na bizarných, no nepredvídateľných situáciách.
V reklame jedného z najväčších zadávateľov na svete P&G stavili na kontroverznú sociálnu tému, ktorá hýbe nielen Amerikou, ale celým svetom. Túto „filmovú“ reklamu označujú zahraničné médiá v dobrom slova zmysle za „iný prístup“. Silná emócia v spote donúti ľudí zamyslieť sa nad problematikou rasových predsudkov.
Asi najdiskutovanejšou reklamou už počas Super Bowlu, bola reklama na Skittles. Jej tvorcovia vytvorili niekoľko teaserov a nechali fanúšikov hádať, ako bude reklama vyzerať. Neskôr uverejnili video, v ktorom oznámili, že reklamu uvidí iba jeden chlapec. Nikto iný na svete ju nevidel. Ukázaná bola iba live stream reakcia chlapca počas reklamného breaku na Super Bowle.
Silná myšlienka Červeného kríža odkomunikovaná v necelých dvoch minútach a jednoduchej scéne v aute. Otec sa snaží priviezť svoju zranenú dcéru do nemocnice vo vojnovej zóne. Keď sa dostanú na miesto, uvidia ruiny nemocnice.
Na záver video s názvom Stop the Horror, ktoré možno ani nedopozeráte do konca. Jeho tvorcovia ani nedúfajú, že tak urobíte. Ukazuje posledné chvíle muža trpiaceho rakovinou mozgu. Video má rozprúdiť diskusiu o eutanázií.