Dôležitosť absolvovania preventívnej prehliadky je opäť nosnou témou kampane na životné poistenie od ČSOB Poisťovne. Tentoraz však prehliadka má okrem odhalenia skrytých ochorení a záchrany života aj inú podstatnú úlohu. Tí, ktorí ju absolvujú, môžu vďaka životnému poisteniu Vital získať pomyselný titul Najvitálnejší medzi Slovákmi.
Ide o špeciálnu výzvu, respektíve súťaž ČSOB Poisťovne, ktorá na základe súťažného formulára o zdravom životnom štýle ocení vybraných Slovákov vecnými výhrami či výhodnejším poistným.
Po vzore talentových súťaží, ktoré na Slovensku opäť zahltili mediálny priestor, promuje túto súťažnú výzvu podobným spôsobom aj hlavný online spot od agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Rôzne typy uchádzačov so samozrejmou ambíciou vyhrať sa pripravujú na svoj životný výstup. O produkciu sa postaral Playground 13, réžiu mal na starosti Martin Marček.
„Pri hodnotení hereckých akcií na natáčaní sme si občas pripadali ako skutočná porota talentovej súťaže. Avšak s tým rozdielom, že čím boli výkony bizarnejšie, tým to bolo pre náš spot lepšie,“ hovorí Juraj Chmel, copywriter MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň dopĺňa okrem online spotu aj kľúčový vizuál a objavuje sa tiež v rôznych iných online komunikačných kanáloch.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Poisťovňa (Ľuboš Gondáš)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka, Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy Director: Jakub Straka
Account Executive: Petra Kalmárová
Produkcia: Playground 13
Režisér: Martin Marček