ČSOB sa vo svojej komunikácii opäť zameriava na investovanie cez ČSOB SmartBanking. Tentoraz však stavia do popredia ekologické motívy a prináša možnosť investovania do niekoľkých spoločensky zodpovedných fondov, teda firiem, ktoré svojimi aktivitami prispievajú k čistejšej budúcnosti.
Na Slovensku už dnes nájdeme zdevastované a znečistené miesta, verejnosť ich však často nevidí. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi v spolupráci s produkciou TOXPRO využila na pritiahnutie pozornosti známy formát Živej panorámy, ktorý Slováci môžu poznať z televízie. Namiesto krásnych a často navštevovaných miesta Slovenska však spot ukazuje Neživú panorámu z miest, odkiaľ život mizne.
Práve na týchto záberoch ČSOB komunikuje možnosť investovať do spoločensky zodpovedných fondov s kampaňovým posolstvom – Pre lepší výhľad do budúcnosti.
„Neživá panoráma je presne tou skratkou, vďaka ktorej divák rýchlo a jednoducho pochopí, aké dôležité je investovať do spoločensky zodpovedných firiem, ktoré to s ochrannou životného prostredia myslia vážne,“ hovorí o kampani Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň odštartovala 40-minútovým živým vysielaním na sociálnych sieťach, ktoré malo všetky parametre formátu Živej panorámy – klasické panoramatické zábery, typická hudba či popis lokality doplnený o kampaňové posolstvo.
Rovnako fungujú aj krátke zostrihy ako online videá s jasným odkazom na investovanie do spoločensky zodpovedných fondov a tiež sponzorský odkaz pred skutočnou Živou panorámou v televízii.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Martin Rončák)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
CreativeDirector: Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh
Art Director: Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel, Ivana Viteková
StrategyPlanner: Jakub Straka
AccountDirector: Anh Doan
AccountManager: Diana Hromeková
Produkcia: Toxpro