Zodpovedné správanie sa k planéte je opäť aktuálnou témou, ktorej sa ČSOB venuje v rámci jesennej kampane na FUN účet pre mladých. Nadväzuje tak na jarnú komunikáciu s možnosťou investovania do spoločensky zodpovedných fondov. Rovnako aj teraz majú mladí možnosť získať za otvorenie účtu a zodpovedné investovanie zaujímavý finančný benefit.
Jesenná kampaň sa nesie v duchu posolstva Budúcnosť môže mať lepšiu príchuť. Pretože to, čím kŕmime našu planétu, sa nám už dnes vracia späť na tanier v podobe jedál obsahujúcich aj množstvo mikroplastov. A v budúcnosti toho môžeme zrejme očakávať omnoho viac. Kto by to mohol zhodnotiť lepšie, ako známy foodblogger ČOJE, ktorý už toho ochutnal naozaj dosť? Prekvapí ho špeciálne jedlo budúcnosti? Odpoveď diváci nájdu v kampaňovom online spote.
Idea kampane už tradične pochádza z agentúry MUW Saatchi & Saatchi a rovnako ako na jar aj jesenná časť vznikla v spolupráci s produkciou Filmaari v réžii Juraja Mráza.
„Ešte stále cítime tie prenikavé pachy z ingrediencií, ktoré sme použili pri výrobe nášho jedla budúcnosti. Myslím, že ak ma niekto najbližší mesiac pozve na burger, asi to budem musieť odmietnuť,“ uvádza Juraj Chmel, jeden z autorov kampane a copywriter MUW Saatchi & Saatchi.
Jedlo budúcnosti nie je len ústredným motívom online videa, ale objavuje sa aj ako hlavný hrdina kľúčového vizuálu. Okrem toho kampaň dopĺňajú ďalšie rôzne formy komunikácie a aktivity.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Patrícia Bialončíková)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada,
Copywriter: Alex Shuvalov, Juraj Chmel
Strategy planner: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: Filmaari
Réžia: Juraj Mráz