Na NY Festivals Advertising Awards uspela v tomto roku agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Zo svetovej súťaže si za kampaň Maratónske psy odniesla dve bronzové ocenenia v kategóriách Sports event or program promotion a Collaborations & partnerships.
Kampaň ČSOB povzbudzovala ľudí k tréningu na ČSOB Bratislava Marathon, ktorý sa konal v septembri minulého roka.
Problém osamelých bežcov bez sparing partnera vyriešila ČSOB nadácia, ktorá sa spojila so Slobodou zvierat a predstavila aktivitu Maratónske psy, ktorou motivovala ľudí nielen k behu, ale zároveň aj k venčeniu psov z útulku.
Kompletný zoznam prác je uvedený na oficiálnej stránke súťaže.
O ocenenie sa tento rok uchádzalo spolu päť agentúr, ktoré získali spolu deväť shortlistov. Najviac želiezok v ohni mala agentúra Wiktor Leo Burnett a za ňou MUW Saatchi & Saatchi s dvomi shortlistami, ktoré sa jej podarilo premeniť na kov.
Po jednom kandidátovi na víťaza mali vo finále NYF Advertising Awards agentúry Elite /Monday Lovers, MADE BY VACULIK a THIS IS LOCCO.
Minulý rok boli na kreatívnej súťaži ocenené dve agentúry. Effectivity POWERED BY PUBLICIS uspeli s kampaňou Pa a Pi po 33 rokoch pre klienta Ekotopfilm. Bronz získali v kategórii Public Relations: Best Use.
A ďalší bronz v kategórii Financial Software/Technology získala agentúra TRIAD za prácu VÚB Šetrič.
Medzinárodná súťaž New York Festivals oceňuje práce v šiestich kategóriách. V každej z nich zasadá porota zložená z profesionálov z danej brandže a vyberá top projekty z celého sveta.