StoryEditor

Nezničiteľná vlajka zabodovala aj v kategórii PR

04.10.2023, 13:33

Skvelé body posunuli túto unikátnu prácu do ročného finále. Porotcovia nešetrili chválou. 

Nezničiteľná vlajka sa stala v Stratégiách prácou mesiaca september. Agentúra Free Andy s ňou zabodovala vo viacerých kategóriách, napríklad aj v PR. 

V tejto kategórii dostala od zadávateľov 6 bodov a od agentúr dokonca 7,30. Gratulujeme!

"Cieľom bolo odkomunikovať blížiaci sa Dúhový pride v situácii, keď bola LGBTI+ komunita najviac zasiahnutá. Rok po teroristických útokoch na samotnú komunitu a v predvolebnom období, keď stále pribúdali urážky od politikov. V období, keď sa ľudia z komunity cítili zraniteľní a mali, pochopiteľne, aj strach."

Vizitka kampane: 

Kategória: PR

Klient: Dúhový pride

Agentúra: Free Andy

PR agentúra: AMI Communications

Creative director: Martin Keder, Juraj Bartoš

Art director: Karol Krištofovič

Strategy director: Emil Myjavec

Copywriter: Juraj Bartoš, Martin Keder

Account manager: Anh Doan, Ivana Šramatá

 

A čo hovorí porota? 

image

Eva Tiko Rajčáková, Executive director Rada pre reklamu

Eva Tiko Rajčáková

výkonná riaditeľka
Rady pre reklamu

Čo viac si priať, ako keď sa z jedinečného objektu kampane – nezničiteľnej vlajky – stane symbol, s ktorým sa vďaka svojmu posolstvu začnú stotožňovať nielen ľudia z komunity, ale všetci, ktorí vedia, že sú hodnoty, za ktoré sa oplatí bojovať.

image

Michal Salva

Michal Salva

Creative Director
daren&curtis

Klobúk dole! Veľmi pekná práca, ktorá ma potenciál byť oceňovaná aj v zahraničí, a to nielen porotcami kreatívnych súťaží, ale aj verejnosťou a príslušníkmi komunít.

 

01 - Modified: 2023-10-04 14:30:18 - Feat.: 0 - Title: Miestenky pre zážitky víťazia v Promo, activation and event: Porota ocenila ich autentickosť 02 - Modified: 2023-10-04 09:01:02 - Feat.: 0 - Title: Media: Je to krásny, ľudský a veľkorysý nápad. Ale ten case film... 03 - Modified: 2023-10-05 11:56:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Je to audiovizuálny skvost, a ešte aj pekne prepojený na produkt 04 - Modified: 2023-10-04 07:56:13 - Feat.: 0 - Title: Kampaň: Vyhrala jednoduchá, silná a mrazivá idea
01 - Modified: 2024-08-12 07:30:17 - Feat.: - Title: Známe české pivo sa spojilo so slovenskými vysokoškolákmi z VŠMU 02 - Modified: 2023-12-19 09:30:06 - Feat.: - Title: Novú kampaň ESETu sledujú kanadskí diváci v prime time 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-11-15 08:00:00 - Feat.: - Title: Mariana Mažgútová: Každý brand, ktorý je otvorený kreativite sa stáva mojim love brandom 05 - Modified: 2023-10-04 13:40:49 - Feat.: - Title: September bol na Hodnotení špičkový, nekazme si náladu prácami, ktoré tam nepatrili
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 22:11