Nezničiteľná vlajka sa stala v Stratégiách prácou mesiaca september. Agentúra Free Andy s ňou zabodovala vo viacerých kategóriách, napríklad aj v PR.
V tejto kategórii dostala od zadávateľov 6 bodov a od agentúr dokonca 7,30. Gratulujeme!
"Cieľom bolo odkomunikovať blížiaci sa Dúhový pride v situácii, keď bola LGBTI+ komunita najviac zasiahnutá. Rok po teroristických útokoch na samotnú komunitu a v predvolebnom období, keď stále pribúdali urážky od politikov. V období, keď sa ľudia z komunity cítili zraniteľní a mali, pochopiteľne, aj strach."
Vizitka kampane:
Kategória: PR
Klient: Dúhový pride
Agentúra: Free Andy
PR agentúra: AMI Communications
Creative director: Martin Keder, Juraj Bartoš
Art director: Karol Krištofovič
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: Juraj Bartoš, Martin Keder
Account manager: Anh Doan, Ivana Šramatá
A čo hovorí porota?
Eva Tiko Rajčáková
výkonná riaditeľka
Rady pre reklamu
Čo viac si priať, ako keď sa z jedinečného objektu kampane – nezničiteľnej vlajky – stane symbol, s ktorým sa vďaka svojmu posolstvu začnú stotožňovať nielen ľudia z komunity, ale všetci, ktorí vedia, že sú hodnoty, za ktoré sa oplatí bojovať.
Michal Salva
Creative Director
daren&curtis
Klobúk dole! Veľmi pekná práca, ktorá ma potenciál byť oceňovaná aj v zahraničí, a to nielen porotcami kreatívnych súťaží, ale aj verejnosťou a príslušníkmi komunít.