Vynikajúca práca, zhodli sa naši porotcovia okamžite, keď videli video "Najkrajšie zvuky Slovenska". Právom sa stala najlepšou craftovou prácou septembrového Hodnotenia Stratégií. Michal Salva ani Matej Králik v komentároch nešetrili chválou.
A aj priemer bodov bol vysoký: 6,60, respektíve 6,30.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-04 09:45:40 - Feat.: - Title: Bezpečne a bez somarín. Nová kampaň Škoda Auto Slovensko chce zlepšiť rešpekt medzi vodičmi, cyklistami a chodcami
02 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett
03 - Modified: 2024-07-23 16:22:50 - Feat.: - Title: Juraj Bača sa stal ambasádorom značky Škoda na Slovensku
04 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň
05 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej