Práca MUW Saatchi and Saachti pre Železničnú spoločnosť Slovensko Miestenky pre zážitky dostala od zadávateľov 4,60 bodu a od agentúr 5,20 bodu.
Finále z toho nebude, ale body sú to celkom pekné.
O čo išlo?
"S kampaňou sme premenili prázdne priestory na rezervácie vo vlakoch na nové médium – unikátne reklamné nosiče – Miestenky pre Zážitky. Využili sme miesto, kde sa väčšina cestujúcich spontánne pozrie, no namiesto technickej informácie ich čakalo prekvapenie – tipy na výlety vlakom."
Vizitka kampane:
Kategória: Promo & Activation, Event
Klient: Železničná spoločnosť Slovensko
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Pavol Paulenda
Art director: D. Markovič, P. Kanisová, A. Shuvalov, T. Bánik
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: P. Paulenda, R. Mihaylov, B. Melišková, J. Vígh
Account manager: Zuzana Záziková, Karolína Čuková
Denisa Pajkošová
Creative Dude
Ateliér Pútnici
Milá a zábavná kampaň jedinečným spôsobom premenila cestu vlakom na výlet v tom najlepšom období roka – počas prázdnin. Vyzdvihujem aj ekologický podtext, originálne je netradičné využitie médií priamo vo vlaku – označenie miestenky či hlásenie revízorov. Veľmi vkusne vizuálne spracované aj vzhľadom na platný dizajn manuál. Až ma zamrzelo, čo všetko mi cez prázdniny ušlo.
Michal Mrnčo
manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom
Pri hodnotení som si položil jednoduchú otázku: Ako najlepšie zaujať ľudí, ktorí trávia čas vo vlaku? A odpoveď bola: Jednoducho na miestach, kam každé oko cestujúceho určite padne a každé ucho to zaujme. Oceňujem insight, vyhotovenie a tiež autenticitu čítaného oznamu. Škoda, že web ma až tak nenakúpil...