StoryEditor

Miestenky pre zážitky víťazia v Promo, activation and event: Porota ocenila ich autentickosť

04.10.2023, 13:32

V kategórii Promo, Activation, Event porota v septembri hodnotila iba jednu prácu, ale nakoniec to dopadlo celkom úspešne. 

Práca MUW Saatchi and Saachti pre Železničnú spoločnosť Slovensko Miestenky pre zážitky dostala od zadávateľov 4,60 bodu a od agentúr 5,20 bodu. 

Finále z toho nebude, ale body sú to celkom pekné. 

O čo išlo? 

"S kampaňou sme premenili prázdne priestory na rezervácie vo vlakoch na nové médium – unikátne reklamné nosiče – Miestenky pre Zážitky. Využili sme miesto, kde sa väčšina cestujúcich spontánne pozrie, no namiesto technickej informácie ich čakalo prekvapenie – tipy na výlety vlakom."

Vizitka kampane: 

Kategória: Promo & Activation, Event

Klient: Železničná spoločnosť Slovensko

Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI

Creative director: Pavol Paulenda

Art director: D. Markovič, P. Kanisová, A. Shuvalov, T. Bánik

Strategy director: Kamil Charvát

Copywriter: P. Paulenda, R. Mihaylov, B. Melišková, J. Vígh

Account manager: Zuzana Záziková, Karolína Čuková

image

Denisa Pajkošová, Art director Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Denisa Pajkošová

Creative Dude
Ateliér Pútnici

Milá a zábavná kampaň jedinečným spôsobom premenila cestu vlakom na výlet v tom najlepšom období roka – počas prázdnin. Vyzdvihujem aj ekologický podtext, originálne je netradičné využitie médií priamo vo vlaku – označenie miestenky či hlásenie revízorov. Veľmi vkusne vizuálne spracované aj vzhľadom na platný dizajn manuál. Až ma zamrzelo, čo všetko mi cez prázdniny ušlo.

image

Michal Mrnčo Slovak Telekom

Michal Mrnčo

manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom

Pri hodnotení som si položil jednoduchú otázku: Ako najlepšie zaujať ľudí, ktorí trávia čas vo vlaku? A odpoveď bola: Jednoducho na miestach, kam každé oko cestujúceho určite padne a každé ucho to zaujme. Oceňujem insight, vyhotovenie a tiež autenticitu čítaného oznamu. Škoda, že web ma až tak nenakúpil...

01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 21:51