StoryEditorKampaň: Vyhrala jednoduchá, silná a mrazivá idea
6,70 bodu od zadávateľov a ešte viac od kreatívcov. To je vizitka víťaznej kampane Nezničiteľná vlajka. Gratulujeme.
Do septembrového Hodnotenia Stratégií nám prišli naozaj skvelé kampane. Víťaz kategórie dostal od poroty mimoriadne body. A oprávnene ho uvidíme aj v ročnom finále.
Tam smeruje aj ďalších päť kampaní zo septembrového Hodnotenia.
Prvé miesto v kráľovskej kategórii Kampaň si zabezpečila práca od agentúry Free Andy Nezničiteľná vlajka.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-08-12 07:30:17 - Feat.: - Title: Známe české pivo sa spojilo so slovenskými vysokoškolákmi z VŠMU
02 - Modified: 2023-12-19 09:30:06 - Feat.: - Title: Novú kampaň ESETu sledujú kanadskí diváci v prime time
03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať
04 - Modified: 2023-11-15 08:00:00 - Feat.: - Title: Mariana Mažgútová: Každý brand, ktorý je otvorený kreativite sa stáva mojim love brandom
05 - Modified: 2023-10-04 13:40:49 - Feat.: - Title: September bol na Hodnotení špičkový, nekazme si náladu prácami, ktoré tam nepatrili