StoryEditorVizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
Do celoročného finále nik nepostupuje.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií vždy silná. Porota dostala v auguste na stôl 6 prác. Jej hodnotenie však bolo striedme. Nikoho neposunula do finále. ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: 0 - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier
02 - Modified: 2023-09-11 10:05:52 - Feat.: 0 - Title: Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku
03 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
05 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi
06 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera