Augustové Hodnotenie reklamy v Stratégií doslova zvalcovala práca pre značku Harmasan. Agentúre Elite Monday Lovers sa skvelým spôsobom podarilo umiestniť tento produkt na sociálne siete Attilu Végha. Najvýraznejšie bodovala v influencer marketingu, ale aj za Social media ide do ročného hodnotenia. A to nie je jediná práca z tejto kategórie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 77% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
02 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi
03 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
05 - Modified: 2023-09-11 11:11:09 - Feat.: 0 - Title: HarMMAsan v Influencer marketingu: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak
01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023
02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu
03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca
04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body
05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm