Cieľom bolo vytvoriť kampaň o láske, relevantnú pre súčasných mladých ľudí. Náš prieskum nám potvrdil, že Slováci a Česi majú na lásku málo času. Preto sme sa rozhodli jej pomôcť. V kampani sme zaviedli Láskyplný piatoček – aktivitu, v rámci ktorej komunikuje, že na to, aby láska nevyprchala, potrebuje plnohodnotný čas. To, že jej môžeme dodať bublinky hocikde a hocikedy, nám v TV a v online pripomenula trojica spotov.
Vizitka kampane:
Kategória: Film – televízna reklama
Klient: Kofola Československo
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Kristína Pavlendová, Štefan Andrejco, Peter Kačenka
Art director: Martina Mihálová
Strategy director: Dominika Múdra
Copywriter: Kristína Pavlendová
Account manager: Eva Kučerová, Andreas Imrich, Laura Chnapková
Roman Roj
Creative Director
Oh my dot
Oceňujem jednoduché, ba až priamočiare prepojenie Kofoly s láskou, ktoré si z toho divák odnáša. Čo sa podarilo o niečo menej, je pomerne ťažkopádne napojenie messagu na aktivitu Láskyplný piatoček, najmä v spote s lanovkou. Sérii spotov tiež nepomáha fakt, že spot v dome s nábytkom je podstatne nápaditejší ako vlak či lanovka. Zaujímavá bola aj debata týkajúca sa toho, či naozaj práve mladí sú tí, ktorí nemajú na lásku čas.
Zostáva vám 46% na dočítanie.