Televízia Markíza uviedla vo štvrtok 28. januára štvrtú epizódu svojej tohtoročnej novinky – komediálneho seriálu Najhorší týždeň môjho života. Seriál sa úspešne etaboval a opäť si pripísal prvenstvo spomedzi večernej programovej ponuky všetkých televízií.
Štvrtá epizóda si pripísala v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sledovanosť 9 percent a trhový podiel 21,3 percenta. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine zaznamenali výrazne nižší podiel na trhu, seriál televízie Joj Nový život mal 12,7 percenta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS 7,8 percenta.
Doposiaľ najvyššiu sledovanosť dosiahol Najhorší týždeň môjho života pri svojom štarte 7. januára, kedy mal až 12 percentnú sledovanosť a podiel na trhu nad 27 percentami v cieľovej skupine 12-54. Priemerne si prvé štyri odvysielané epizódy držia vysoký rating 10 percent aj podiel na trhu 23,7 percenta.
V širšej cieľovej skupine divákov vo veku nad 12 rokov mala štvrtá epizóda 400-tisíc divákov, priemerná sledovanosť prvých štyroch epizód je 471-tisíc divákov. Nad polmiliónovou hranicou sa udržali len prvé dve epizódy, pričom maximum – 562-tisíc divákov, mala prvá epizóda.
Sledovanosť hlavných večerných programov však aj vo štvrtok prekonali podvečerní Oteckovia. Seriálový hit v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal vysokú sledovanosť 9,1 percenta ako aj trhový podiel 27,2 percenta. Ďalšie osudy štvorice oteckov si pozrelo 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali hlavné spravodajské relácie Markízy Počasie a Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 si pripísalo prvenstvo Počasie so sledovanosťou 10,3 percenta a podielom na trhu 26,3 percenta. Televízne noviny dosiahli rating 10,1 a podiel 26,7 percenta.
V širšej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny s 585-tisíc divákmi pri obrazovkách, kým aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 573-tisíc divákov.
Na obrazovkách televízie Doma vo štvrtok prekonával rekordy turecký seriál Spútaný motýľ. Prvé epizóda včerajšieho večera dosiahla doposiaľ najvyšší rating 2,5 percenta a nadpriemerný trhový podiel 6 percent. Príbeh lásky Reyyan a Mirana prilákal k obrazovkám rovnako rekordných 179-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.