V utorok 19. januára sa na obrazovky televízie Joj vrátil seriál Nový život, už vo svojej tretej sérii. Nové príbehy bývalých športovcov Lucie, Paľa a Dušana si pozrelo 335-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo v tejto cieľovej skupine prinieslo televízii podiel na trhu 14,4 percenta. Seriál bude na obrazovke dvakrát do týždňa, v utorok a vo štvrtok v hlavnom vysielacom čase.
Nový život uviedla televízia Joj na obrazovky pred rokom. Pri svojej premiére viedol v univerzálnom publiku divákov nad 12 rokov, pozrelo si ho celkovo 552-tisíc divákov a pripísal si podiel na trhu 23,4 percenta. Seriálová novinka divákov zabávala trikrát do týždňa - od utorka do štvrtka, s nástupom pandémie koronavírusu televízia jeho vysielanie obmedzila na jeden deň v týždni a koncom apríla odvysielala poslednú epizódu z prvých štyridsiatich častí. Finále prvej série si pozrelo 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, najsilnejšou cieľovou skupinou v priemere za všetky odvysielané časti boli ženy vo veku 45 až 54 rokov. S novou štyridsiatkou častí sa seriál opäť vrátil na obrazovky na jeseň. Jeho sledovanosť už klesla a nedosahovala výkony jarnej sezóny.
Kreatívna producentka Danica Hričová prezradila niekoľko noviniek, na ktoré sa môžu priaznivci seriálu v tretej sérii tešiť: „Nový život pokračuje treťou sériou s hrdinami, ako ich už poznáte. Iba s tou zmenou, že Evald s Paľom sa stávajú otcami, a o otcovstvo sa musia deliť. Nastáva boj o to, ktorý z nich je lepší otec.“
V novej sezóne bude tiež bude veľkou otázkou, či sa Alena a Dušan vrátia k sebe, alebo budú žiť každý svoj život. Súčasťou deja bude aj osud firmy Nový život, ktorú si spoločne založili Paľo, Evald a Lucia. „Firma Nový život prosperuje a je útočiskom pre mnohé skrachované existencie. Aj keď niekedy je otázne, na ktorej strane tie skrachované existencia stoja,“ dodala Hričová.