Markíza uviedla v pondelok 25. januára reprízu slovenskej romantickej komédie Pani Dokonalá. Pozrelo si ju viac divákov ako pri jej premiére na jar v roku 2018.
Romantická komédia Pani Dokonalá mala premiéru na obrazovkách Markízy na Veľkonočný pondelok v roku 2018, kedy ju televízia odvysielala po Susedoch, ktorí ju potiahli. Oddychový romantický príbeh divákov zaujal a hoci sa jeho trvanie s reklamnými brejkami natiahlo takmer do pol dvanástej, pripísal si sledovanosť 9,2 percenta a podiel 26,1 percenta v obchodnej skupine 12-54 ročných divákov, pozrelo si ho 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Včera, v pondelok 26. januára, uviedla Markíza reprízu filmu už v hlavnom vysielacom čase a pripísal si ešte vyššiu sledovanosť. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa, dosiahol nadštandardnú sledovanosť 9,7 percenta a trhový podiel 26,5 percenta. Pri obrazovkách Markízy bolo 429-tisíc divákov vo veku 12 rokov. Z nespravodajských relácií Markízy mali viac divákov už tradične podvečerní Oteckovia, ktorých sledovalo až 452-tisíc divákov nad 12 rokov.
Pani Dokonalá vznikla v koprodukcii televízie Markíza a spoločnosti Sardinka Production producentky Michaely Čobejovej. Projekt s rozpočtom 245-tisíc eur podporila televízia polovičnou sumou. V hlavných úlohách sa predstavili Michaela Čobejová a Alexander Bárta, okrem nich si vo filme zahrali aj Anna Javorková, Ady Hajdu, Boris Farkaš, či Richard Stanke. Scenár podľa námetu Michaely Čobejovej napísala Emília Martáková, réžiu zastrešil Martin Kazimír, ktorý má spolu s Matúšom Libovičom na konte aj réžiu úspešného seriálu Pán profesor, z ktorého televízia Markíza v tomto roku druhú sériu.