StoryEditor

Facebook rozširuje možnosti reklamy. Ponúka formát s možnosťou hlasovania či s nástrojom rozšírenej reality

24.09.2019, 09:41
Autor:
pzpz
Nové formáty uvádza takticky v predvianočnom období.

Interaktívne funkcie na Instagrame podľa oficiálneho blogu Facebooku používa každý mesiac až 60 percent firiem. Ak hovoríme o používateľoch, všetky interaktívne nástroje na Facebooku, Instagrame a Whatsppe používajú ľudia na sociálnych sieťach každý deň v miliarde Stories.

​Materská spoločnosť Facebook odtestovala väčšinu interaktívnych prvkov na Instagrame a teraz v predvianočnom období sa rozhodla nasadiť ich aj na svoju rovnomennú platformu. Sociálna sieť používateľom aj inzerentom oznámila, že rozširuje ponuku interaktívnych možností vrátane hier, reklám s rozšírenou realitou (AR) a reklám, v ktorých je možné hlasovať.

Pre značky je rozhodovanie používania rozšírenej reality jasné: v USA 63 percent opýtaných používateľov internetu tvrdí, že vyskúšalo produkt, ktorý značka ponúka s možnosťou použitia AR. Prieskum potvrdzujú aj výsledky interakcii na AR reklamu značky WeMakeUp. Dĺžka interakcie bola pri tomto type reklamy 38 sekúnd. To je dobrý znak toho, že používatelia by skutočne mohli na reklamy s AR reagovať.

Facebook

Reklama s možnosťou hlasovania ponúka tri možnosti. Prvá je jednoduchá, používateľ iba zahlasuje vo výbere spomedzi dvoch možností a nič sa nestane. Druhá možnosť ponúkne používateľovi zahlasovať a po kliknutí na výber z takisto dvoch možností sa objaví stránka inzerenta. Postup v treťom formáte je rovnaký ako v druhom, avšak namiesto zobrazenia webovej stránky inzerenta sa používateľ preklikne do App Store alebo Google Store, ktoré mu ponúknu možnosť stiahnutia aplikácie.

Facebook

​Okrem dvoch spomenutých možností predstavil Facebook reklamný formát s možnosťou hrania hier. Ako príklad na svojom blogu uvádza hru značky Vans. Tento formát reklamy by mal byť dostupný globálne pre všetkých inzerentov.

Facebook

01 - Modified: 2019-09-03 10:41:07 - Feat.: 0 - Title: Instagram bez lajkov – zmráka sa nad influencermi? 02 - Modified: 2019-09-17 09:24:31 - Feat.: 0 - Title: Viac reklám v Stories. Instagram testuje, ako budú používatelia reagovať 03 - Modified: 2019-09-18 08:39:07 - Feat.: 0 - Title: Instagram pracuje na nástroji, ktorý kopíruje hlavné funkcie TikToku
01 - Modified: 2023-07-11 07:45:32 - Feat.: - Title: Twitter: Od spasiteľa socials po rekordéra úpadku 02 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 03 - Modified: 2023-03-03 08:35:36 - Feat.: - Title: Cielenie na Facebooku na mladých? Zabudnite, odporúčajú experti digitálnych agentúr. Čo funguje a čo už dávno nie? 04 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov 05 - Modified: 2022-11-14 08:07:07 - Feat.: - Title: 4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Veľká zmena pre administrátorov Facebook stránok
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 06:54