Instagram Stories sleduje 500 miliónov aktívnych používateľov denne. Na svojom blogu potvrdil, že na malej vzorke ľudí experimentuje s back-to-back Stories reklamou, čo znamená zobrazenie dvoch reklám od dvoch rôznych inzerentov v Stories za sebou.
Test v prvom rade dbá na reakcie používateľov. Podľa toho potom určí správnu frekvenciu reklám v Stories.
Zástupcovia Instagramu poukázali na výsledky prieskumu, z ktorých vyplýva, že 80 percent používateľov obrázkovej sociálnej siete sleduje aspoň jednu firmu a reklamy sú pre nich jedným zo zdrojov informácií o značke, a produktoch a službách, ktoré ponúka.
Prieskum spoločnosti Kenshoo svedčí o raste reklamy na Instagrame. Minulý rok investovali zadávatelia do reklamy na Instagrame štyrikrát viac ako na Facebooku. Druhý štvrť rok však ukázal, že obidve platformy zaznamenali rovnaké tempo a objem reklamy rastie identicky.
Reklamy v Stories v druhom kvartály 2019 vzrásli oproti rovnakému obdobiu v minulom roku o 186 percent. Aj to je podľa výsledku dôvodom prečo sa rozhodli zväčšiť objem reklamného priestoru v Instagram Stories.
Stories About You
Rastúca obľúbenosť Stories nie je atraktívna iba pre inzerentov, ale tiež používateľov, ktorých chce sociálna sieť ponúknuť novú funkcionalitu, ktorou ich sledovanie a interakciu v nich zjednoduší. Novinka Stories About You ponúka používateľom priestor, kde si môžu pozrieť všetky Stories, na ktorých sú v daný deň označení.
Na testovanie funkcie upozornila Jane Manchun Wong na Twitteri.
Instagram is working in "Stories About You" Activity section pic.twitter.com/D7YhcScHWS
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) 24. júla 2019
Nástroj má slúžiť na zvýšenie používateľskej aktivity týkajúcej sa Stories. Od novej funkcie si sľubuje zvýšenie interakcií v podobe komentárov, odpovedí a ďalších činností spojených s taggovaním v príspevkoch a samozrejme zabezpečenie toho, aby označený používateľ Story neprehliadol.
Pre Stories About You vyhradí Instagram samostatnú sekciu oddelenú od všetkých upozornení na platforme. Kedy, a či vôbec Instagram novinku spustí na teraz nie je jasné.