Pózovanie v miestnosti plnej ružových balónov alebo vyhadzovanie pestrobarevných konfiet si môžu dopriať návštevníci miništúdia špecializovaného na robenie selfie, ktoré dočasně vyrástlo v londýnskom obchodnom centre Westfield, jednom z najväčších v Európe.
Do Selfie Factory, zameraného predovšetkým na instagramovú generáciu, už zavítali tisícky ľudí. Priestor ponúka aj stenu ozdobenú koláčikmi, obrieho plyšového medveďa alebo vaňu so šachovnicovým pozadím.
View this post on Instagram
"Páčia sa mi všetky izby. Bude to vyzerať dobre na mojom instagrame a bude to iné než to, čo som tam dávala doteraz," povedala devätenásťročná zákazníčka pop-up štúdia, ktoré si za jednu návštevu účtuje desať libier (v prepočte 11 eur).
Duchovným otcom projektu je dvadsaťšesťročný majiteľ stúdia Will Bower. "Ľudia tu strávia zábavnú hodinku, môžu si spraviť toľko fotiek, koľko chcú," povedal Bower.
View this post on Instagram
Dodal, že keď cestoval so svojou snúbenicou, snažili sa nájsť mimoriadne miesta na instagramové snímky, ale všade bolo preľudnené. To mu vnuklo nápad sústrediť rôzne instagramové kulisy pod jednu strechu.
Mnoho ľudí podľa neho teraz žije svoj život prostredníctvom instagramu. "Som si istý, že miest ako je toto v budúcnosti pribudne," povedal Bower.
Väčšinu návštevníkov tvoria mladí ľudia, ale v bazéne s guličkami alebo s ružovým slonom sa nechávajú vyfotiť i šesťdesiatníci. Štúdio využívajú tiež profesionálni influenceri pôsobiaci na sociálnych sieťach.
View this post on Instagram