youtube.com
StoryEditor

Grand Prix v Cannes dostala in-house agentúra

24.06.2017, 21:30
Autor:
ebeb
Vyhlásené sú posledné kategórie.

Cannes Lions zakončujú posledné práce, ktoré si odnášajú Levy, pozrite si výber z kategórií Film, Titanium a Integrated. 

Film Lions Winners

Grand Prix

BLINK PRODUCTIONS / 4CREATIVE

Veľká Británia

WE'RE THE SUPERHUMANS

V Channel 4 môžu byť hrdí na svoju prácu, získali hneď niekoľko ocenení na Cannes Lions. Dobre známy 3-minútový trailer na paraolympijské hry v RIU. Grand prix tak ide do in-house agentúry. Predseda poroty na otázku, či to nie je paradox, odpovedal, že nápad môže byť prísť z ktorejkoľvek strany, a teda aj od in-house agentúry. 

Gold Lion

PUBLICIS ITALY

Taliansko

JACKIE

Spoločnosť Heineken posilnila svoj dlhodobý záväzok podporovať zodpovedné pitie s jej globálnym partnerstvom vo formáte 1. Slogan kampane znie jasne: „When you drive, never drink“.

V tejto kategórii rezonovala značka Nike, ktorá získala deväť ocenení. My vám prinášame ukážky z každej z nich.

Gold Lion

WIEDEN+KENNEDY

India

DA DA DING

Cieľom kampane je inšpirovať mladé ženy, aby sa venovali športu."Da Da Ding" je súčasťou kampane Nike Just Do It, ktorá pochádza z dielne spoločnosti Wieden + Kennedy Delhi. Vo videu sa objavilo veľa známych športovcov a predstavuje neochvejný duch žien v Indii. Má za cieľ spustiť hnutie na zmenu spôsobu, akým je šport vnímaný v krajine. Za nás rozhodne jedna z najinšpiratívnejších prác tohto roka. 

Gold Lion

WIEDEN+KENNEDY

Holandsko

WHAT ARE GIRLS MADE OF?

"Z čoho sú dievčatá" je jednou z najrozšírenejších a najobľúbenejších piesní z Ruska. Verše piesne sladko popisujú malé dievčatá ako "kvety" a "marmelády", túto verziu však prespievalo dievčatko s viac motivujúcimi slovami a znie to takisto pekne.

Gold Lion Campaign

WIEDEN+KENNEDY

USA

Nasledujúce tri spoty od Nike sú súčasťou Kampane „Unlimited“. Každý mini film má svojho hrdinu a prezentuje jeho príbeh. Nike chcel kampaňou osloviť široké spektrum ľudí a my si myslíme, že sa mu to podarilo. Každý si vo videu mohol nájsť niečo svoje, čo ho inšpiruje. Posúďte sami.

Silver Lion

WIEDEN+KENNEDY

USA

UNLIMITED YOU

Unlimited you je ďalší film zo série spomímanej Unlimited kampane. V Cannes Lions si vyslúžil síce striebro, ale určite stojí za pozretie.

Silver Lion Campaign

WIEDEN+KENNEDY

USA

Ďalšia Nike kampaň, ktorá získala tri striebra. Je trošku iná ako ostatné od Nike, pretože väčšinou sme zvyknutí na také, kde vidíme športovcov a ich príbehy. Tu vidíme čierne pozadie a na ňom názov témy, o ktorej sa vo videu hovorí. Videá trvajú kratšie, väčšinou okolo 1 minúty. Kampaň vo všeobecnosti poukazuje na to, že čas, ktorý sme strávili sledovaním iných ľudí, krajín, celebrít na sociálnych sieťach, sledovaním televízie alebo čítaním nie vždy pravdivých a dôležitých správ, môžeme využiť inak a to športom samozrejme.

Bronze Lion

WIEDEN+KENNEDY

USA

UNLIMITED FUTURE

A ešte posledné ocenenie od Cannes Lions pre Nike. Ak ste si pozreli štyri príbehy z kampane „Unlimited“, tak zostáva ešte jeden ocenený. Tento je jednoznačne najzlatší.

Titanium Lions Winners

Titanium Grand Prix

State Street Global Advisors

USA

Fearless Girl

Agentúra State Street Global Advisors postavila oproti známej soche Charging Bull na Wall Street dievčatko v deň Medzinárodného dňa žien. Týmto krokom chcela poukázať na práva žien a posilniť ich dôležitosť a prístup k vyšším/riaditeľským pozíciám. Po niekoľkých sporoch sa vedenie mesta rozhodlo dovoliť šírenie myšlienky a niekoľko dní sochu na Wall Street nechať. Kampaň sa zaradila medzi tie, o ktorých je v Cannes tento rok najviac počuť. 

Titanium Lion

OGILVY

USA

THE REFUGEE NATION

Jeden z najjednoduchších a najpresvedčivejších návrhov minulého roka - vlajka inšpirovaná záchrannými vestami pre 10-členný športový národ utečencov na olympijských hrách v lete minulého roka.

Titanium Lion

180LA

USA

BOOST YOUR VOICE

Myšlienka pochádza zo správy z roku 2014 z centra Brennanovej pre spravodlivosť, podľa ktorej menšinové komunity v priebehu volieb mali nedostatok volebných zdrojov a miest, čo viedlo k veľkým prekážkam, keď prišlo k odovzdávaniu hlasovacích lístkov.

Boost Your Voice sa zameriava na zvýšenie povedomia o nespravodlivosti systému hlasovania a dúfa, že poskytne volebné zdroje menšinovým komunitám.

Titanium Lion

MJZ / BLACK FRAME

USA

MY MUTANT BRAIN

Už názov My Mutant Brain naznačuje, že nepôjde o krásne nežnú reklamu na dámsku vôňu. A to sme si ani nevedeli predstaviť, kam až to môže zájsť. To, čo sa odohráva pre novú vôňu Kenzo World, sú takmer štyri minúty expresionistického tanca postavy, ktorá unikne nudnej slávnosti. Margaret Qualley a jej mutantné mozgové kŕče do rytmu. 

Výber ostatných najlepších prác z celého sveta čítajte tu:

01 - Modified: 2017-06-24 11:12:26 - Feat.: 0 - Title: Reklamu na Kenzo parfum ocenili v Cannes zlatom 02 - Modified: 2017-06-22 09:55:34 - Feat.: 0 - Title: Naspievali romantickú pesničku, jej text zložil skutočný vrah. V Cannes nápad dostal zlato 03 - Modified: 2017-06-20 19:32:09 - Feat.: 0 - Title: Nechcelo sa im robiť reklamu, tak o to požiadali Google. V Cannes majú za to Grand Prix 04 - Modified: 2017-06-19 20:21:01 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions: Známe sú prvé najlepšie kampane sveta
01 - Modified: 2022-07-26 16:29:50 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Cannes Lions je inšpirácia, kam sa dá posúvať náš trh. Aj Zlatý klinec 02 - Modified: 2022-06-27 11:41:01 - Feat.: - Title: Inšpirácia z Cannes: Ktorým reklamám z kategórie Film udelila porota Grand Prix 03 - Modified: 2022-03-04 17:35:36 - Feat.: - Title: Cannes Lions vykázal ruských delegátov a tohtoročné ruské súťažné príspevky 04 - Modified: 2021-06-25 10:51:09 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Stratégie a Wiktor Leo Burnett tipujú víťaza spomedzi reklám zameraných na spoločenské témy 05 - Modified: 2021-06-25 17:28:22 - Feat.: - Title: Cannes Predictons: Súboj Stratégií a Wiktor Leo Burnett ide do finále
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:42