Cannes Lions zakončujú posledné práce, ktoré si odnášajú Levy, pozrite si výber z kategórií Film, Titanium a Integrated.
Film Lions Winners
Grand Prix
BLINK PRODUCTIONS / 4CREATIVE
Veľká Británia
WE'RE THE SUPERHUMANS
V Channel 4 môžu byť hrdí na svoju prácu, získali hneď niekoľko ocenení na Cannes Lions. Dobre známy 3-minútový trailer na paraolympijské hry v RIU. Grand prix tak ide do in-house agentúry. Predseda poroty na otázku, či to nie je paradox, odpovedal, že nápad môže byť prísť z ktorejkoľvek strany, a teda aj od in-house agentúry.
Gold Lion
PUBLICIS ITALY
Taliansko
JACKIE
Spoločnosť Heineken posilnila svoj dlhodobý záväzok podporovať zodpovedné pitie s jej globálnym partnerstvom vo formáte 1. Slogan kampane znie jasne: „When you drive, never drink“.
V tejto kategórii rezonovala značka Nike, ktorá získala deväť ocenení. My vám prinášame ukážky z každej z nich.
Gold Lion
WIEDEN+KENNEDY
India
DA DA DING
Cieľom kampane je inšpirovať mladé ženy, aby sa venovali športu."Da Da Ding" je súčasťou kampane Nike Just Do It, ktorá pochádza z dielne spoločnosti Wieden + Kennedy Delhi. Vo videu sa objavilo veľa známych športovcov a predstavuje neochvejný duch žien v Indii. Má za cieľ spustiť hnutie na zmenu spôsobu, akým je šport vnímaný v krajine. Za nás rozhodne jedna z najinšpiratívnejších prác tohto roka.
Gold Lion
WIEDEN+KENNEDY
Holandsko
WHAT ARE GIRLS MADE OF?
"Z čoho sú dievčatá" je jednou z najrozšírenejších a najobľúbenejších piesní z Ruska. Verše piesne sladko popisujú malé dievčatá ako "kvety" a "marmelády", túto verziu však prespievalo dievčatko s viac motivujúcimi slovami a znie to takisto pekne.
Gold Lion Campaign
WIEDEN+KENNEDY
USA
Nasledujúce tri spoty od Nike sú súčasťou Kampane „Unlimited“. Každý mini film má svojho hrdinu a prezentuje jeho príbeh. Nike chcel kampaňou osloviť široké spektrum ľudí a my si myslíme, že sa mu to podarilo. Každý si vo videu mohol nájsť niečo svoje, čo ho inšpiruje. Posúďte sami.
Silver Lion
WIEDEN+KENNEDY
USA
UNLIMITED YOU
Unlimited you je ďalší film zo série spomímanej Unlimited kampane. V Cannes Lions si vyslúžil síce striebro, ale určite stojí za pozretie.
Silver Lion Campaign
WIEDEN+KENNEDY
USA
Ďalšia Nike kampaň, ktorá získala tri striebra. Je trošku iná ako ostatné od Nike, pretože väčšinou sme zvyknutí na také, kde vidíme športovcov a ich príbehy. Tu vidíme čierne pozadie a na ňom názov témy, o ktorej sa vo videu hovorí. Videá trvajú kratšie, väčšinou okolo 1 minúty. Kampaň vo všeobecnosti poukazuje na to, že čas, ktorý sme strávili sledovaním iných ľudí, krajín, celebrít na sociálnych sieťach, sledovaním televízie alebo čítaním nie vždy pravdivých a dôležitých správ, môžeme využiť inak a to športom samozrejme.
Bronze Lion
WIEDEN+KENNEDY
USA
UNLIMITED FUTURE
A ešte posledné ocenenie od Cannes Lions pre Nike. Ak ste si pozreli štyri príbehy z kampane „Unlimited“, tak zostáva ešte jeden ocenený. Tento je jednoznačne najzlatší.
Titanium Lions Winners
Titanium Grand Prix
State Street Global Advisors
USA
Fearless Girl
Agentúra State Street Global Advisors postavila oproti známej soche Charging Bull na Wall Street dievčatko v deň Medzinárodného dňa žien. Týmto krokom chcela poukázať na práva žien a posilniť ich dôležitosť a prístup k vyšším/riaditeľským pozíciám. Po niekoľkých sporoch sa vedenie mesta rozhodlo dovoliť šírenie myšlienky a niekoľko dní sochu na Wall Street nechať. Kampaň sa zaradila medzi tie, o ktorých je v Cannes tento rok najviac počuť.
Titanium Lion
OGILVY
USA
THE REFUGEE NATION
Jeden z najjednoduchších a najpresvedčivejších návrhov minulého roka - vlajka inšpirovaná záchrannými vestami pre 10-členný športový národ utečencov na olympijských hrách v lete minulého roka.
Titanium Lion
180LA
USA
BOOST YOUR VOICE
Myšlienka pochádza zo správy z roku 2014 z centra Brennanovej pre spravodlivosť, podľa ktorej menšinové komunity v priebehu volieb mali nedostatok volebných zdrojov a miest, čo viedlo k veľkým prekážkam, keď prišlo k odovzdávaniu hlasovacích lístkov.
Boost Your Voice sa zameriava na zvýšenie povedomia o nespravodlivosti systému hlasovania a dúfa, že poskytne volebné zdroje menšinovým komunitám.
Titanium Lion
MJZ / BLACK FRAME
USA
MY MUTANT BRAIN
Už názov My Mutant Brain naznačuje, že nepôjde o krásne nežnú reklamu na dámsku vôňu. A to sme si ani nevedeli predstaviť, kam až to môže zájsť. To, čo sa odohráva pre novú vôňu Kenzo World, sú takmer štyri minúty expresionistického tanca postavy, ktorá unikne nudnej slávnosti. Margaret Qualley a jej mutantné mozgové kŕče do rytmu.
Výber ostatných najlepších prác z celého sveta čítajte tu: