Z Cannes Lions si Slovensko zatiaľ odnáša istý úspech – shortlist pre Triad. Dnes a včera večer ale vybrali najlepšie svetové kampane, ktoré nastavili latku na nasledujúci rok. Pozrite si prvý výber toho, o čom budeme počuť najčastejšie:
Grand Prix v kategóriách PR Lions Winners, Glass Lions Winners, Outdoor Lions Winners získala jedna práca:
State Street Global Advisors
USA
Fearless Girl
Agentúra State Street Global Advisors postavila oproti známej soche Charging Bull na Wall Street dievčatko v deň medzinárodného dňa žien. Týmto krokom chcela poukázať na práva žien a posilniť ich dôležitosť a prístup k vyšším/riaditeľským pozíciám. Po niekoľkých sporoch sa vedenie mesta rozhodlo dovoliť šíriť myšlienky a niekoľko dní sochu na Wall Street nechať.
Kategória: PR Lions
Gold Lion
PR PUNDIT
India
Salvon healthy hands chalk sticks
Krieda na kreslenie, ktorá obsahuje čistiaci prostriedok. Posolstvom je zvýšiť informovanosť detí o hygiene a takisto zdokonaliť návyk v umývaní rúk. Tým sa očakáva pokles rôznych chorôb a zdravotných problémov.
Gold Lion
RADIUS KOMMUNIKATION
Denmark
DNA Journey
DNA Journey výborne vystihuje poslanie kampane cestovnej spoločnosti Momondo, ktorá má víziu sveta, v ktorom sú naše rozdiely zdrojom inšpirácie a rozvoja, nie netolerancie a predsudkov. Ich cieľom je dať odvahu a povzbudiť každého z nás, aby zostal zvedavý a bol otvorený, aby sme sa mohli tešiť z lepšieho a diverzifikovanejšieho sveta. Za nás rozhodne jedna z najlepších kampaní, aké sme v Cannes zatiaľ mohli vidieť.
Kategória: Pharma Lions Winners
Gold Lion
McCANN HEALTH
India
IMMUNITY CHARM
Kampaň sa zaoberá skutočnosťou, že v odľahlých oblastiach je negramotnosť a tradičná zaujatosť proti očkovaniu. Agentúra vytvorila náramok, ktorý chráni pred chorobami. Imunitný kúzelník obsahuje farebné guľôčky, pričom každá guľôčka je kód pre konkrétnu očkovaciu látku. Po každej očkovacej látke, lekári pridajú zodpovedajúci korálek na náramok.
Gold Lion
OGILVY BRASIL
Brazil
VR VACCINE
Ako virtuálna realita môže pomôcť pri očkovaní je veľmi šikovný nápad. Strach sa mení na zábavu a deti ani nevedia ako a sú zaočkované. Pomáha pri tom virtuálna realita, v ktorej sa im prihovárajú pomocou mini príbehu v ktorom nakoniec zničia baktériu.
Kategória: Health and Wellness Lions Winners
Grand Prix
CLEMENGER BBDO MELBOURNE
Austrália
MEET GRAHAM
Umelkyňa Patricia Piccinini s pomocou traumatického chirurga a inžiniera výskumu nehôd, po tom, čo bola poverená štúdiom účinkov cestnej traumy na ľudské telo vytvorila Grahama. On ako jediný "človek", je vyvinutý tak, aby vydržal traumu na našich cestách. Graham má za cieľ prinútiť ľudí zastaviť a premýšľať o svojej vlastnej zraniteľnosti.
Gold Lion
MULLENLOWE SINGAPORE
Singapore
BRIDEZILLA
Krátka reklama na šampón ukazuje jednu lupinu ako osobu, ktorá sa trápi. Bridezilla je nevesta, ktorá kričí a búcha kyticu o zem. Na konci videa je slogan: „Stres spôsobuje lupiny.“