StoryEditor

Reklamu na Kenzo parfum ocenili v Cannes zlatom

24.06.2017, 11:57
Autor:
ebeb
Medzi víťazmi sa opäť ocitlo i známe Švédske číslo či Vincent van Gogh izba.

Najväčší festival kreativity je takmer za nami, pozrite si predposledný diel tých najlepších reklám. Všetky zatiaľ dostupné ocenené reklamy nájdete na oficiálnej stránke archívu Cannes Lions. Nateraz si pozrite výber toho, o čom sa hovorí najviac.

Film Craft Lions Winners

Grand Prix

ICONOCLAST

USA

THE BLAZE – TERRITORY

Skupina The Blaze nahrala svoj druhý singel. V obidvoch videoklipoch dáva do popredia mužské vzťahy. „Territory“ je skladba, ktorá je natočená v Alžírsku a hlavnú úlohu hrá emocionálny návrat muža domov k rodine.

Gold Lion

BLINK PRODUCTIONS / 4CREATIVE

Veľká Británia<

WE'RE THE SUPERHUMANS

V Channel 4 môžu byť opäť hrdí na svoju prácu. Známy 3-minútový trailer na paraolympijské hry v Riu.

Gold Lion

MJZ / BLACK FRAME

USA

MY MUTANT BRAIN

Už názov My Mutant Brain naznačuje, že nepôjde o krásne nežnú reklamu na dámsku vôňu. A to sme si ani nevedeli predstaviť, kam až to môže zájsť. To, čo sa odohráva pre novú vôňu Kenzo World, sú takmer štyri minúty expresionistického tanca postavy, ktorá unikne nudnej slávnosti. Margaret Qualley a jej mutantné mozgové kŕče do rytmu.

Gold Lion

LEO BURNETT

USA

OSTRICH

Reklám na virtuálnu realitu sme už mali možnosť vidieť dosť. Táto je ďalšia, nová a hlavne iná! V hlavnej úlohe - pštros.

Digital Craft Lions Winners

Grand Prix

ANALOG / W&N STUDIO, London

Veľká Británia

REAL-TIME VIRTUAL REALITY EXPERIENCE FOR BJÖRK’S NOTGET

Podľa tlačovej správy svetová premiéra značky "Notget" vo VR spája všetky najväčšie digitálne vychytávky, aké sa dajú použiť. Pozrite sa, ako také video vyzerá.

Gold Lion

R/GA

Austrália

THROUGH THE DARK

"Through the Dark" bol napísaný Hilltop Hoods Pressure (známy aj ako Dan Smith) pre jeho mladého syna Liama, ktorému bola diagnostikovaná leukémia. Spoluprácou so službou Hudba Google Play vytvorili interaktívny film, inšpirovaný Liamovým príbehom. Ukazuje cestu otca a syna prostredníctvom dvoch 3D animovaných svetov - temnota predstavujúca strach a svetlo predstavujúce nádej.

Gold Lion

TBWA\CHIAT\DAY

USA

G ACTIVE | GATORADE

Aktívna voda. „Čo ak by vaša voda bola taká aktívna ako vy?“ Tvorcovia prichádzajú so zaujímavou reklamou na G Active od spoločnosti Gatorade. Získate vodu a elektrolyty, ktoré vám pomôžu nahradiť to, čo stratíte pri cvičení a pomáha vám pri pohybe.

Gold Lion

OGILVY & MATHER

USA

THE ONE MOMENT

Pieseň "Jeden moment" je oslavou (a zároveň modlitbou) za chvíle v živote, keď sme nažive. Oslavujú život a kampaňou chcú prinútiť ľudí, aby si život začali užívať tiež. Vo videu sa snažili tento nápad ukázať doslovne –jeden moment zastavili v jedinom okamihu. Vytvorili chvíľku úplného chaosu a zmätku, a potom okamih rozvinuli ešte raz. Kontrast je zaujímavý. Na jeden moment sa dá pozrieť či už zrýchlene alebo spomalene za 4,2 sekundy.

Creative Effectiveness Lions Winners

Grand Prix

LEO BURNETT

USA

VAN GOGH'S BEDROOMS: LET YOURSELF IN

Chceli by ste stráviť noc u Vincenta Van Gogha? Ak áno, je to možné. Spoločnosť Airbnb v spolupráci s Art Institute of Chicago dáva možnosť obdivovateľom Van Gogha spať u neho doma. Kampaň mala úspech. Múzeum zaznamenalo najväčšiu návštevnosť a odozva na sociálnych sieťach im zarobila 6 miliónov dolárov. Úspech si určite zaslúžia, i keď podobný nápad poznáme z Cannes z minulého roka rovnako od Leo Burnett.

Gold Lion

INGO

Švédsko

THE SWEDISH NUMBER

Opäť dobre známa práca, ktorá bodovala aj minulý rok.

Pred 250 rokmi v roku 1766 sa Švédsko stalo prvou krajinou sveta, ktorá zrušila cenzúry. Na počesť tohto výročia je teraz Švédsko prvou krajinou sveta, ktorá zaviedla aj vlastné telefónne číslo. Chcete ísť do Švédska, alebo sa o ňom dozvedieť čo najviac z viacerých pohľadov? Zavolajte tam náhodne na jedno číslo a nechajte sa prekvapiť kto vám odpovie. Môže to byť ktokoľvek. Pozrite sa, ako to funguje.

Silver

The last mark

Kolumbia

J. Walter Thompson

Kolumbia je so svojou korupčnou históriou krajina, v ktorej sa deje najviac kriminálnych prípadov, v ktorých ľudí oblejú kyselinou. Tá zanecháva na koži nezvratné stopy. Nadácia sa tento fakt rozhodla zmeniť nosením masky, ktorú, keď si nasadíte, vyzeráte ako po zásahu kyselinou. Problémom je, že v krajine sa trestné činy riešia častým podplácaním sudcov. 

01 - Modified: 2017-06-22 19:11:19 - Feat.: 0 - Title: Pre úspech musíte obetovať párty na pláži, znie rada od Mladých levov 02 - Modified: 2017-06-22 09:55:34 - Feat.: 0 - Title: Naspievali romantickú pesničku, jej text zložil skutočný vrah. V Cannes nápad dostal zlato 03 - Modified: 2017-06-20 19:32:09 - Feat.: 0 - Title: Nechcelo sa im robiť reklamu, tak o to požiadali Google. V Cannes majú za to Grand Prix 04 - Modified: 2017-06-19 20:21:01 - Feat.: 0 - Title: Cannes Lions: Známe sú prvé najlepšie kampane sveta
01 - Modified: 2022-07-26 16:29:50 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Cannes Lions je inšpirácia, kam sa dá posúvať náš trh. Aj Zlatý klinec 02 - Modified: 2022-06-27 11:41:01 - Feat.: - Title: Inšpirácia z Cannes: Ktorým reklamám z kategórie Film udelila porota Grand Prix 03 - Modified: 2022-03-04 17:35:36 - Feat.: - Title: Cannes Lions vykázal ruských delegátov a tohtoročné ruské súťažné príspevky 04 - Modified: 2021-06-25 10:51:09 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Stratégie a Wiktor Leo Burnett tipujú víťaza spomedzi reklám zameraných na spoločenské témy 05 - Modified: 2021-06-25 17:28:22 - Feat.: - Title: Cannes Predictons: Súboj Stratégií a Wiktor Leo Burnett ide do finále
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 00:33