Aj keď sme potiahli a Silviu vôbec nepotešili, tak nás to bavilo od začiatku až dokonca. Každej práci sme venovali potrebnú váhu. Moji kolegovia boli mega super, profesionálni a na všetkom sme sa snažili nájsť to pekné. Aj na prácach, ktoré nedostali shortlist sme našli nejaké pozitíva.
Ani raz sme sa nepohádali, aj keď sa nám pár krát stalo, že sme sa rozdelili na dva tábory, vždy sme to zvládli. Veľká pochvala predsedovi poroty Jarovi Víghovi, ktorý to ukočíroval naozaj super, dával priestor všetkým porotcom a smeroval to celé úplne objektívne.
Super bol prínos aj pohľad z vonku Mikyho Karasa, ktorý bez akéhokoľvek slovenského bahna hodnotil každú prácu tak, ako ju videl.
Preto je naozaj veľmi veľmi podstatné dať do kejsky naozaj všetko, čo chcem, aby si porotcovia odniesli a nenechávať to na dovtípenie sa poroty. Páčilo sa mi ceľkovo aj prístup poroty, že sme išli naozaj po unikátnosti idey a nenechali sme sa strhnúť až citovým vydieraním, ktoré niektoré práce priniesli.
Ďakujem, ADC a KRASU za možnosť hodnotiť, a spoluporotcom za to, že som si to mohol užiť.
Partnermi súťaže Zlatý klinec 2023 sú:
Shutterstock - partner kategórie VIZUÁL
Ticketportal - partner kategórie OOH
Tatra banka - partner kategórie CRAFT
ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN
SPP - partner kategórie AUDIOREKLAMA
Eallin Nomad - partner kategórie FILM
Kooperativa - partner kategórie DIGITAL
TV JOJ - partner kategórie MEDIA
Fresh Corner - partner kategórie PROMO & ACTIVATION
Slovenská sporiteľňa - partner kategórie KREATIVITA V PR
Kontentino - partner kategórie KAMPAŇ
Súťaž Zlatý klinec je súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.