StoryEditor

Hokejisti sa na majstrovstvá dostanú aj bez tréningu, stačí mať Kaufland Card

05.04.2023, 08:00
Autor:
redred

Hovorí to Kaufland v novej kampani. Spot na hokejovú súťaž je opäť z dielne THIS IS LOCCO. 

Dostať sa na majstrovstvá sveta, to nie je sen iba hokejových fanúšikov, ale aj samotných hokejistov, pre ktorých ide často o najvyššiu métu ich hokejovej kariéry. Práve na tomto insighte je založená idea novej kampane Kauflandu na súťaž o zájazd do aktuálneho dejiska majstrovstiev – lotyšskej Rigy – a o ďalšie hokejové ceny. 

Kaufland Slovensko je generálny partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja niekoľko rokov a s THIS IS LOCCO už pripravovala viacero hokejových kampaní. Ich hrdinami sú vždy reálni hokejisti ako Laco Nagy, Miro Lažo, Libor Hudáček alebo dokonca Jozef Golonka či Július Šupler, no tento spot je výnimka.

Hlavnú postavu trénera si zahral slovenský herec Roman Fratrič a mladí hokejisti sú v úlohe komparzu. V spote sa ocitáme na začiatku tréningu, keď tréner zisťuje, že veľká časť jeho zverencov si namiesto tréningu odskočila do Kauflandu. Ako zisťuje, má to svoj dôvod – veď na majstrovstvá sa dostanú ľahšie s Kaufland Card. Stačí nakúpiť za 20 eur.

Tréner Kaufland

„Tréner nám musel vedieť zahrať komplexnejšiu emóciu – je rozčarovaný z prístupu svojich hráčov, ktorí radšej volia návštevu Kauflandu ako tréning, a zároveň ich vie vykarhať čisto silou svojej autority, inak by nám humor nefungoval. Preto sme tentoraz volili herca namiesto reálneho hokejistu. Roman Fratrič to však zahral tak presvedčivo, že človek sám pochybuje, či sa trénovaním neživí vo svojom voľnom čase,“ hovorí copywriter Martin Polakovič z THIS IS LOCCO. 

„Naše spoty vždy vynikajú tým, že v nich nenájdete žiaden pátos, typický pre marketingové aktivity okolo športu, ale, práve naopak, sú postavené na humore. Z našich skúseností však vieme, že hokejisti si vedia zo seba urobiť srandu a diváci to zasa vedia oceniť. Veríme, že aj tento spot bude opäť ľudí hlavne dobre baviť,“ dodáva Juraj Kováč, strategy & creative director v THIS IS LOCCO. 

image

Kľúčový vizuál

Spot režíroval Dano Dekan v produkcii Hitchhiker Films. Je nasadený v online. Okrem spotu sú súčasťou kampane aj key vizuál od Ivana Horvátha a rádio spot. 

VIZITKA

Klient: Kaufland Slovensko (Júlia Piterková, Eva Straková)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý

Copywriter: Martin Polakovič, Sandra Conortová, Adela Holubčíková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Dano Dekan

Fotograf: Ivan Horváth

 

 

01 - Modified: 2023-03-09 12:27:28 - Feat.: 0 - Title: Kaufland nasadzuje nový spot: Po mäsiarke a SBS-károvi prichádza nespokojný kamionista Ďusi 02 - Modified: 2023-03-03 15:11:04 - Feat.: 0 - Title: Kategóriu Craft vyhral Detektív, ktorého poznáme z Kauflandu 03 - Modified: 2023-02-28 12:36:50 - Feat.: 0 - Title: Kaufland má novú hovorkyňu 04 - Modified: 2023-02-17 07:12:22 - Feat.: 0 - Title: Kaufland v novej kampani ďakuje zákazníkom, že používajú vlastné vrecká 05 - Modified: 2023-02-16 13:01:00 - Feat.: 0 - Title: Máme top zadávateľov reklamy 2022: V čele rebríčka sú supermarkety
01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-08-05 12:56:28 - Feat.: - Title: Polročná sledovanosť televízií: Šport absolútne valcoval, pridala sa len politika 04 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 19:24