Máte za sebou zhruba desiatku veľkých prieskumov o slovenských spotrebiteľoch. Menia sa ich nastavenia?
Niečo sa mení a niečo nie. To čo sa nemení je fakt, že ľudia chcú ísť do najbližšieho obchodu, tam kde sa cítia pohodlne, kde sú spokojní. Ľudia sa však pod vplyvom okolností menia. A to výrazne. Napríklad vplyvom pandémie boli nútení rýchlo sa adaptovať na digitálne prostredie. Covid teda urýchlil digitalizáciu a zlepšil ich digitálne zručnosti. A mnohí si to dokonca zamilovali a pokračujú v tom ďalej. Neznamená to však, že všetko budú nakupovať online, ale zákaznícku skúsenosť, ktorú zažívajú v online, vyžadujú aj v offline. Významným spôsobom nákupné správanie ovplyvňuje aj ekonomická situácia. Ukazuje sa, že ľudia sa začínajú správať racionálnejšie, pragmatickejšie, sú viac vnímaví na to, čo sa okolo nich deje. Rastú ceny za energie, inflácia....
Zostáva vám 92% na dočítanie.