Máme za sebou ďalší búrlivý rok. Ako to vyzeralo v prostredí výskumných agentúr?
Rok 2022 bol veľmi zvláštny. Po dvojročnom covide sme si mysleli, že sa svet konečne vráti do normálu... A prišla ruská vojna na Ukrajine. Rovnako ako ostatné marketingové agentúry, aj my sme pocítili obrovskú neistotu. Klienti nevedeli, ako sa správať, ako to bude prebiehať ďalej. Takže aj dlhodobo naplánované projekty sa zrazu zastavili alebo odložili na neskôr.
Mala táto nepriaznivá jar dosah na celoročné výsledky?
Našťastie sa po pár mesiacoch biznis znovu vrátil do normálu. Aj keď, ťažko dnes povedať, čo je normál.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
Zostáva vám 94% na dočítanie.