Majitelia a šéfovia najväčších agentúr hovoria o tom, ako sa vyvíja metodológia prieskumov, ako aktuálne prebieha zber dát a najmä, čo s ich biznisom robia technologické inovácie. Tie totiž aj vo svete prieskumov robia poriadnu revolúciu. Zrazu sa dá všetko robiť rýchlejšie, efektívnejšie, presnejšie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 09:00:43 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Reklamné agentúry: Najväčšou výzvou je zdražovanie a nástup AI
02 - Modified: 2024-10-30 09:03:17 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Športový marketing 2022: Šport a veľké značky. Spojenie, ktoré ladí
03 - Modified: 2022-11-04 07:01:32 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Outdoor/Indoor 2022: Prečo je vonkajšia reklama stále obľúbená?
04 - Modified: 2023-01-31 10:22:41 - Feat.: 0 - Title: Firmy si čoraz viac uvedomujú hodnotu marketingu. A to je šanca pre prieskum trhu
01 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne
02 - Modified: 2024-10-30 08:54:20 - Feat.: - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations
03 - Modified: 2024-10-30 09:00:43 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Stratégií Reklamné agentúry: Najväčšou výzvou je zdražovanie a nástup AI