V chorvátskom Rovinji odovzdávali prestížne európske ceny za reklamu Golden Drum. Slovenské agentúry sa v súťaži nestratili, práve naopak.
Róbert Slovák a jeho agentúra Slovák & Friends si odnáša zlato a bronz. Prvú cenu vyhrala za v kategórii MOTION CRAFT s prácou pre Nadáciu pre deti Slovenska Hodina deťom s jedným rodičom.
Slovákovci k tomuto úspechu pridali bronzový drum za Flexibilný citylight, ktorý vytvorili pre Lidl.
Kreatívci JANDLU si v Rovinji pripísali striebro. A to za svoju aktivitu Nehera for Ukrajine Special love operation. Táto práca výrazne bodovala už aj na Zlatých klincoch, z ktorých si odniesla dve prvé miesta. Súťaž Golden Drum len potvrdila, že ide o výnimočný počin.
Na súťaži Golden Drum sú cenné už aj shortlisty. Medzinárodná porota poslala do finále prácu TRIAD pre VÚB Fontraising. Rovnako na shortliste skončila Nemíňaj, investuj s Bejby Blue z dielne THIS IS LOCCO a tiež unikátne vizuály Tak vyzerá chuť, ktoré pre Kaltenecker pripravila EFFE Bratislava.