StoryEditor

Zlatý klinec 2022: Dobrých prác už máme toľko, že ich nepovažujeme za výnimočné

17.09.2022, 16:42
  • „Zlaté klince by sme mali brať menej vážne, veď je to iba hra," hovorí predseda Single Channel poroty Peter Darovec.
  • Porotcovanie ho vraj nabilo úplne novou energiou a teraz má opäť chuť niečo dobré spraviť.
  • O Zlatom klinci, kolegoch v porote aj v brandži, porozprával pre Stratégie. 

Skúste oznámkovať posledný ročník Zlatých klincov. Akú známku by od vás dostal na škále od 1 do 10?

Ak hovoríme o úrovni prác, tak by som mu dal sedmičku, nech to už znamená čokoľvek.

Čo pozitívne ste našli?

Prakticky sme nedostali žiadne slabé, hlúpe práce. Nad žiadnou sa porota ironicky ani sarkasticky nezabávala, všetky agentúry dnes už vedia, ako urobiť "kejsku", vysvetliť, čo spravili a všetko to dáva zmysel a súčasne aj pekne vyzerá. Naozaj, najväčšie pozitívum je celková veľmi dobrá úroveň prác.

Čo sa vám tento rok páčilo viac - craft alebo príbeh?

Mne sa vždy viac páčia príbehy, to je moja osobná deviácia. Craft oceňujem ako remeslo. Musí byť dobre odvedené a všetci ho potrebujeme, bez neho sú príbehy na nič. Ak ich nevieme vyrozprávať prostredníctvom dobrého remesla, vyzerajú čudne, sú celé nakrivo a nefungujú.

Vedia Slováci robiť toto reklamné remeslo?

Vedia a jeho kvalita sa zásadne zlepšuje. Dnes sa už neprihlasujú, nieže zlé, ani priemerné práce, všetky, ktoré sme videli, boli nadpriemerné. Ľudia jednoducho vedia, čo patrí na Klinec.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 04:30