Minulý rok vyšla z agentúry Socialists vôbec prvá slovenská kampaň na zvýšenie povedomia o práci Mastrov Bartendrov a o kvalite čapovaného piva Pilsner Urquell, ktorú agentúra nakoniec adaptovala aj pre Česko. Tento rok bolo zadanie rovnaké s jediným rozdielom – pripraviť kampaň rovno pre obe krajiny.
Tohtoročný koncept vychádzal z jednoduchej myšlienky: Je čas, aby ľudia prestali chodiť iba na pivo a začali chodiť na výčapníka. Tak, ako keď chodia do divadla alebo na koncert na svojho obľúbeného umelca.
„Máme radosť, že sa podarilo nájsť taký kreatívny koncept, ktorý pomocou divadelnej metafory posúva remeslo výčapníkov na piedestál v gastronómii. Pevne veríme, že vďaka tejto kampani vzbudíme ešte väčší záujem širokej verejnosti o Master Bartendrov a ich umenie," hovorí Jan Toloch, Junior Brand Manager Pilsner Urquell.
Umelecká metafora sa preniesla do online spotu, v ktorom sa predstavili aktuálni víťazi súťaže Pilsner Urquell Master Bartender. Načapovanie dokonalého pollitra sa premenilo na hotové divadelné predstavenie, ktoré sprevádzal hlas Mareka Majeského v slovenskej a Davida Matáska v českej verzii videa.
Spot sa natáčal v pražskom podniku Červený jelen pod režisérskou taktovkou Davida Chvátala a produkčnej spoločnosti Silencio. Spolu s tým prebiehala aj fotoprodukcia, o ktorú sa postaral Tomáš Mikule.
Plzenských umelcov tak budeme môcť vidieť nielen za výčapmi v ich domácich podnikoch, ale aj v social media príspevkoch a na outdoorových nosičoch.
Vizitka kampane:
Agentúra: Socialists
Klient: Pilsner Urquell (Jan Toloch, Zuzana Dudová, Michal Gašpár)
Strategy: Dominika Múdra
Idea & copy: Daniel Feranec, Michaela Stanová
Graphic design: Rudolf Sakač
Social Media: Jakub Živna
Account: Andrea Vozárová
Fotograf: Tomáš Mikule
Produkcia: Silencio
Režisér: David Chvátal