StoryEditor

Pilsner Urquell si na kreatívu kampane Master Bartender vybral agentúru Socialists

13.08.2020, 12:10
Autor:
pzpz
Kampaň pre Slovensko a Česko na posilnenie vnímania kvality čapovaného piva beží v online a na outdoorových nosičoch.

Väčšina Slovákov si myslí, že čapovať pivo zvládne ľavou zadnou, ale v skutočnosti to nie je pravda. Vedieť načapovať bezchybné pivo dokážu len tí najlepšie trénovaní a zapáleni výčapnici. Práve preto Pilsner Urquell každoročne organizuje súťaž výčapníkov s názvom Master Bartender. 

Tí najšikovnejší, ktorí prejdú vedomostným a praktickým testom a prepracujú sa medzi finalistov súťaže, môžu hrdo nosiť titul Master Bartender. Lebo platí, že sládok síce pivo varí, ale až správny Master Bartender dokáže premeniť pivo na majstrovský zážitok. A práve títo najlepší z najlepších výčapníkov na Slovensku sú hlavnými hrdinami kampane, ktorú pre Pilsner Urquell pripravila agentúra Socialists.

“Každý Master Bartender má za sebou hodiny tvrdého tréningu, litre načapovaného piva a svoju neopakovateľnú charizmu. Sú to naši elitní ambasádori, ktorí držia kvalitu čapovaného piva na najlepšej možnej úrovni,” hovorí Brand Specialist Pilsner Urquell, Lucia Strečanská.

“Bol to jeden z tendrov, ktoré sme absolvovali v karanténe - iba cez confcally a samotný proces bol náročný. Sme šťastní, že medzi našimi klientami pristála značka s takou silou ako Pilsner Urquell. Čo nás potešilo najviac je, že po internej prezentácii sa rozhodli našu kampaň prebrať aj v domovskej krajine a našu kreatívu tak exportujeme aj do Čiech,” povedal Martin Kukoľ, ktorý vedie agentúru Socialists.

Kampaň nafotil Matej Kmeť, ktorý sa podieľal aj na novej brandovej identite Pilsner Urquell. Exekučne video zastrešila produkcia Vrizzly pod vedením režiséra Samuela Hoffmana.

SOCIALISTS

Okrem online videa pokračuje kampaň social media príspevkami, ale aj v outdoore. Citylighty a billboardy odkazujú na prevádzky, kde čapujú hrdinovia z videa. Mediálne plánovanie má na starosti agentúra Wavemaker.

 Vizitka kampane: 

Agentúra: Socialists
Klient: Pilsner Urquell (Lucia Strečanská, Mária Dzurjaninová, Zuzana Dudová)
Strategy & planning: Patrik Barták
Idea & copy: Michaela Stanová
Art Director: Alexandra Pobjecká
Graphic Designer: Rudolf Sakáč
Social Media Manager: Michaela Stanová
Account & production manager: Andrea Vozárová
Fotograf: Matej Kmeť
Produkcia: Vrizzly (Samuel Hoffman)

01 - Modified: 2020-05-25 11:41:11 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie pozvanie na pivo od Pilsner Urquell: Prvé pivo je na nás
01 - Modified: 2024-07-24 09:51:17 - Feat.: - Title: Bude AI na sociálnych sieťach klientom pomáhať, alebo naopak? 02 - Modified: 2023-12-28 10:00:00 - Feat.: - Title: Reklama je turbulentné prostredie, kde si každý musí nájsť svoju vlastnú cestu 03 - Modified: 2023-11-08 13:28:42 - Feat.: - Title: Active24 má odpoveď na všetky nevhodné darčeky na secret Santu. Inšpiroval sa známym seriálom 04 - Modified: 2023-10-20 07:28:53 - Feat.: - Title: Websupport v novej kampani stavil na netradičné médium - garážové dvere 05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 15:25