Spoločnosť Slovnaft pokračuje aj v oblasti maloobchodu v digitalizácii svojich služieb. Po aplikácii Sused Slovnaft, v ktorej prináša záujemcom informácie o činnostiach v rafinérii, spoločnosť uviedla do života aplikáciu Slovnaft GO. Zákazníci čerpacích staníc Slovnaft tak majú všetky dôležité informácie o službách, aktuálnych ponukách či súťažiach priamo v mobilnom telefóne.
Slovnaft GO prináša používateľom praktické a užitočné funkcie. Členovia vernostného programu BONUS klub budú mať s touto aplikáciou v mobile svoju BONUS kartu vždy na dosah, navyše v nej nájdu zľavové kupóny na produkty z ponuky na čerpacích staniciach Slovnaft.
„Presun vernostného systému z plastovej karty do mobilného telefónu, vďaka čomu má zákazník svoju kartu a svoje BONUS body vždy po ruke, výrazne zvyšuje komfort nakupovania. Aplikáciu Slovnaft GO chceme ďalej rozvíjať, a v blízkej budúcnosti rozšíriť aj o nové funkcionality, vrátane personalizovaných ponúk pre zákazníkov,“ hovorí Tímea Reicher, riaditeľka Maloobchodu spoločnosti Slovnaft.
S aplikáciou majú zákazníci svoj BONUS klub doslova „pod palcom“. Okrem BONUS karty v nej môžu sledovať aktuálny počet nazbieraných bodov aj to, koľko bodov im ešte chýba na vyhliadnutú ponuku. Nájdu v nej exkluzívne ponuky, kupóny a súťaže dostupné len pre používateľov aplikácie a cez funkciu „vyhľadávač čerpacích staníc“ si rýchlo a jednoducho pozrú polohu a vybavenie ľubovoľnej čerpacej stanice na Slovensku. Cez aplikáciu môžu záujemcovia ľahko vstúpiť do vernostného programu Slovnaftu BONUS klub, a dostať sa tak k všetkým výhodám verných zákazníkov.
Aplikácia Slovnaft GO je dostupná v App Store pre telefóny s operačným systémom iOS a v Google Play pre telefóny s operačným systémom Android. Aktuálne pri stiahnutí aplikácie získajú používatelia navyše zaujímavý štartovací balíček – extra 200 BONUS bodov a službu VOYO na jeden mesiac zadarmo, ak si aplikáciu stiahnu do konca júla.
Za necelé tri týždne od spustenia si aplikáciu stiahlo takmer 11-tisíc používateľov. Za toto obdobie sa Slovnaft GO stala deviatou najsťahovanejšou aplikáciou na Slovensku. Cieľom je, aby zákazníci postupne prešli od „plastovej“ karty k „digitálnej“, ktorá im ponúkne výhody navyše.
Rozvoj digitálnych platforiem je súčasťou aktualizovanej stratégie Skupiny MOL 2030+ Shape Tomorrow. V oblasti Služieb zákazníkom má Slovnaft ambíciu stať sa najlepším digitalizovaným predajcom vo svojej triede. Spoločnosť v apríli spustila aplikáciu Sused Slovnaft, v ktorej záujemcovia nájdu informácie o plánovaných činnostiach v rafinérii a ich vplyve na prostredie v jej okolí. Slovnaft tak svoju pravidelnú komunikáciu s odbornou aj laickou verejnosťou posunul priamo do mobilných telefónov obyvateľov, ktorí sa zaujímajú o svoje okolie. Aktuálne tiež pripravuje novú digitálnu platformu pre veľkoobchodných zákazníkov, ktorá zjednoduší a zrýchli objednávanie tovaru.